به گزارش وارک نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، مدیر مخابرات منطقه لرستان با اظهار امیدواری از روند رو به رشد همراه اول در استان لرستان تصریح کرد: با توجه به حدود یک و نیم میلیون مشترک تلفن همراه در سطح استان، شبکه گسترده و به روز همراه اول، پوشش بهتر و گسترده تر نسبت به رقبا و تخفیف درون شبکه با تلفن ثابت و رضایتمندی مشتریان همه و همه مرهون تلاشهای همکاران ما در مخابرات و ادامه ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر شما در امور مشترکین و دفاتر خدماتی است.
محمودی تلاشهای همکاران در بخش فنی و مدیریت ارتباط با مشتری در بخش امور مشترکین و دفاتر خدماتی را موجب رضایت مشترکان از خدمات همراه اول دانست و از تلاشهای آنها تقدیر و تشکر نمود .
وی با اشاره به جایگاه کنونی تلفن همراه در لرستان ، افزایش ضریب نفوذ بازار، رضایت مشتریان و استقبال از طرحهای جدید همراه اول در زمینه تلفن همراه سخن گفت.
مشاور مدیر در امور فنی ، ضمن خوش آمد گویی به حضار، نقش دفاتر را در بهبود خدمات به مشتریان را موثر دانستند و از تلاش وهمراهی دفاتر خدمات پیشخوان دولت تشکر وقدر دانی نمودند.
وی افزود : کلیه خدمات مخابرات از جمله ثبت نام تلفن ثابت ، ثبت نام اینترنت پر سرعت و خدمات تلفن همراه که از قبل بوده به دفاتر واگذار گردیده و انتظار می رود که دفاتر نیز جهت رفاه حال بیشتر مشتریان در ارائه خدمات فوق به هم استانیهای محترم سعی بیشتری نمایند .
شمسی فر گفت: دفاتر خدمات ارتباطی به سه گرید A، Bو C تقسیم شده اند که بر اساس شاخص های همراه اول ارزیابی و رتبه بندی می شوند.
وی اظهار داشت : با توجه به حذف قبوض تلفن ثابت در سطح استان ، دفاتر نسبت به دریافت قبوض المثنی از مشترکین خودداری نماید و مشترکین را به درگاههای پرداخت غیر حضوری از جمله سامانه ۲۰۰۰ راهنمایی نمایند.
خبر: امیر علی پناهیان
دیدگاه ها (0)