آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 3336
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

برگزاری سمینار آموزشی CRM همراه اول ویژه دفاتر پیشخوان دولت در مخابرات منطقه لرستان

برگزاری سمینار آموزشی CRM همراه اول ویژه دفاتر پیشخوان دولت در مخابرات منطقه لرستان

به گزارش وارک نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان،  مدیر مخابرات منطقه لرستان با اظهار امیدواری از روند رو به رشد همراه اول در استان لرستان تصریح کرد: با توجه به حدود یک و نیم میلیون مشترک تلفن همراه در سطح استان، شبکه گسترده و به روز همراه اول، پوشش بهتر و گسترده تر نسبت به رقبا و تخفیف درون شبکه با تلفن ثابت و رضایتمندی مشتریان همه و همه مرهون تلاشهای همکاران ما در مخابرات و ادامه ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر شما در امور مشترکین و دفاتر خدماتی است.

محمودی تلاش‌های همکاران در بخش فنی و مدیریت ارتباط با مشتری در بخش امور‌ مشترکین و دفاتر خدماتی را موجب رضایت مشترکان از خدمات همراه اول دانست و از تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر نمود .

وی  با اشاره به جایگاه کنونی تلفن همراه در لرستان ، افزایش ضریب نفوذ بازار، رضایت مشتریان و استقبال از طرح‌های جدید همراه اول در زمینه تلفن همراه سخن گفت.

 

مشاور مدیر در امور فنی ، ضمن خوش آمد گویی به حضار، نقش دفاتر را در بهبود خدمات به مشتریان را موثر دانستند و از تلاش وهمراهی دفاتر خدمات پیشخوان دولت تشکر وقدر دانی نمودند.

وی افزود : کلیه خدمات مخابرات از جمله ثبت نام تلفن ثابت ، ثبت نام اینترنت پر سرعت و خدمات تلفن همراه که از قبل بوده به دفاتر واگذار گردیده و انتظار می رود که دفاتر نیز جهت رفاه حال بیشتر مشتریان در ارائه خدمات فوق به هم استانیهای محترم سعی بیشتری نمایند .

شمسی فر گفت: دفاتر خدمات ارتباطی به سه گرید A، Bو C تقسیم شده اند که بر اساس شاخص های همراه اول ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

وی اظهار داشت : با توجه به حذف قبوض تلفن ثابت در سطح استان ، دفاتر نسبت به دریافت قبوض المثنی از مشترکین خودداری نماید و مشترکین را به درگاههای پرداخت غیر حضوری از جمله سامانه ۲۰۰۰ راهنمایی نمایند.

خبر: امیر علی پناهیان