آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 896
سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

عن قریب مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت می شود/ پارسیلون تنها با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان به بخش خصوصی واگذار شده بود

استاندار لرستان از پرداخت بخشی از مطالبات کارگران پارسیلون در اینده نزدیک خبر داد.

به گزارش وارک نیوز هوشنگ بازوند در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه افلاک بیان کرد: یکی از ناموفق‌ترین واگذاری ها به خصوصی در کشور را باید در مورد پارسیلون مشاهده کرد.

 

 

استاندار لرستان ادامه داد: متاسفانه این واحد بزرگ تولیدی قبل از واگذاری به بخش خصوصی هزار و ۲۰۰ نفر کارگر داشته، اما با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بخش خصوصی واگذار شده که متاسفانه سرمایه گذاران تنها ۳۹۰ میلیون تومان پول بابت خرید پارسیلون پرداخت کردند.

 

 

وی عنوان کرد: اکنون تعداد افراد شاغل در پارسیلون به زیر ۲۰۰ نفر رسیده و در سال های گذشته مسئولان وقت تنه به صورت مقطعی به دنبال حل مشکل پارسیلون بودند، اما ما به دنبال حل ریشه ای معضل پارسیلون بوده که البته این اقدام کار بسیار دشواری بود.

 

 

این مسئول افزود: به هر حال پس از کش و قوس های مختلف پارسیلون به بانک صنعت و معدن بازگردانده شد و شاهد تشکیل کنسرسیومی برای حل و فصل مشکلات این واحد تولیدی هستیم.

 

استاندار لرستان ادامه داد: پیگیری های زیادی برای پرداخت مطالبات کارگران پارسیلون انجام شده و مطمئنا عن قریب این مهم اتفاق خواهد افتاد و در سال به دنبال احیای مجدد این واحد بزرگ تولیدی خواهیم بود کمااینکه توانستیم کشت و صنعت را پس از ۱۳سال بلاتکلیفی به چرخه تولید بازگردانیم.