آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » شهری » یادداشت
کد خبر : 8826
جمعه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

خرم‌رود خرم‌آباد و زباله‌های چسبیده به پایه پلها 

خرم‌رود خرم‌آباد و زباله‌های چسبیده به پایه پلها 

خرم‌رود خرم‌آباد و زباله‌های چسبیده به پایه پلها 
به گزارش وارک نیوز سیل اخیر استان لرستان که در تاریخ ۱۲ فروردین ۹۸ حادث شد بسیاری از زباله‌ها را به داخل خرم‌رود شهر خرم‌آباد آورد و الان که بیش از یک ماه است از آن تاریخ می‌گذرد بسیاری از زباله‌های داخل خرم‌رود خرم‌آباد به پایه‌های پلهای داخل خرم‌رود چسبیده‌اند و متأسفانه اقدامات لازم برای جمع‌آوری این زباله‌های چسبیده به پایه‌های پلها صورت نگرفته است.
به عنوان مثال، می‌توان نگاهی به پایه‌های پلهای هاشم‌زاده خرم‌آباد نمود یا به پایه‌های پل صفوی خرم‌آباد نگاه کرد که منظره‌ای بسیار زشت از انباشته‌شدن زباله‌های ناشی از سیل را نشان می‌دهند که چسبیده به پایه پلها شده‌اند.
آیا ستاد بحران استان لرستان و ستاد بحران شهرستان خرم‌آباد که ریاست اولی را استاندار و ریاست دومی را فرماندار عهده‌دار است برنامه‌ای، مصوبه‌ای یا دستوری برای لایروبی کامل رودخانه خرم‌رود شهر خرم‌آباد تصویب کرده‌اند؟
چرا شهردار خرم‌آباد و البته شهرداران مناطق مختلف این شهر، تاکنون که بیش از یک ماه است از وقوع سیل گذشته است اقدامی برای جمع‌آوری این زباله‌های چسبیده به پایه‌های برخی پلهای خرم‌رود خرم‌آباد انجام نداده‌اند؟
آیا اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نسبت به این موضوع از طریق شهردار خرم‌آباد و شهرداران مناطق خرم‌آباد، پیگیریها و دستورات لازم را صادر کرده‌اند؟
جمع‌آوری زباله‌های چسبیده به پایه‌های پلها، چقدر زمان و هزینه می‌خواهد؟
آیا این، یک کار نشد و غیرممکن است؟!
✍  شهرام شرفی