آخرین اخبار » اخبار
کد خبر : 723
چهارشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

 نسبت به دوهتاک به قوم لر طرح شکایت کرده‌ایم/دوهتاک باید درس عبرتی برای همگان شوند

متن بیانیه دبیرکل جمعیت پیروان ولایت در خصوص توهین دو تلخند نواز به قوم بزرگ و شریف لر:     بسم تعالی با کمال تاسف گاهی اوقات شاهد هستیم فرد و یا افرادی بدون اطلاع از پشتوانه تاریخی این سرزمین و اقوام آن، پا را از دایره اخلاق و ادب فراتر گذاشته و بی شرمانه […]

متن بیانیه دبیرکل جمعیت پیروان ولایت در خصوص توهین دو تلخند نواز به قوم بزرگ و شریف لر:

 

 

بسم تعالی
با کمال تاسف گاهی اوقات شاهد هستیم فرد و یا افرادی بدون اطلاع از پشتوانه تاریخی این سرزمین و اقوام آن، پا را از دایره اخلاق و ادب فراتر گذاشته و بی شرمانه هویت تاریخی و فرهنگی یک قوم بزرگ را به سخره می گیرند.

 

 

 

 

لرها مردمانی بافرهنگ که در مراحل دشوار تاریخ در دفاع از کشورشان سینه ستبر کرده و برای آزادگی ایران و ایرانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

 

توهین به هر یک از اقوام ایران اسلامی ، توهین به هویت ملی است که متاسفانه عدم برخورد قانونی با بانیان و مسببان آن راه برای هتاکی های بیشتر فراهم می سازد.

 
اینجانب به عنوان فرزند کوچک این قوم شریف و به نمایندگی از قوم بزرگ لر با توجه به این که خود یک لر هستم و نیمی از جمعیت پیروان ولایت را لرها تشکیل می‌دهند؛اعلام میدارم از راه قانونی پیگیر مجازات این دو هتاک خواهم بود و ان‌شاءالله این دو نفر را درس عبرتی برای همگان خواهیم کرد تا دیگر کسی جرات این را نداشته باشد که در نظام اسلامی قومیت های دیگر را به سخره گیرد.

 

 

 

 

بااحترام
محمد رحمان‌سالاری
دبیرکل جمعیت پیروان ولایت جمهوری اسلامی‌ایران