آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 7029
سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و دو مرکز جامع سلامت برکت در لرستان افتتاح شد

مرکز درمان ناباروری برکت جهاددانشگاهی  و دو مرکز جامع سلامت در لرستان با حضور  دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مهندس جعفری مدیر عامل بنیاد برکت کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی و همچنین جمعی از معاونین استاندار و مسئولین دستگاه های اجرایی استان افتتاح شد.

مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و دو مرکز جامع سلامت برکت در لرستان افتتاح شد

به گزارش وارک نیوز، این مراکز جزو پروژه های عمرانی برکت در استان به شمار می آید که با هزینه ی بنیاد برکت از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته و به بهره برداری رسید.

 مراکز جامع سلامت برکت روستای آشورآباد شهرستان ازنا و روستای شورآب شهرستان چگنی نیز به طور همزمان با  مرکز ناباروری برکت جهاددانشگاهی به بهره برداری رسیدند.

مراکز جامع سلامت برکت وروشت شهرستان دلفان و سوری شهرستان رومشکان نیز از دیگر پروژه های حوزه ی سلامت بنیاد برکت در استان هستند که به ترتیب ۹۰ و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند. این مراکز نیز به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

دیگر پروژه های بهداشتی درمانی این بنیاد در لرستان شامل ۱۳ پروژه می باشند که مرکز درمان بستر رومشکان مهم ترین این پروژه ها می باشد. مراکز فوریت های پزشکی و جامع سلامت عمده ترین طرح هایی هستند که در قالب این پروژه ها در حال ساخت هستند.

این پروژه ها با مشارکت بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته، تجهیز و به بهره برداری خواهند رسید.