آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 7026
سه شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

راه‎اندازی چهار مرکز فوق تخصصی ضد سرطان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از راه‎اندازی چهار مرکز فوق تخصصی ضد سرطان در چهار شهر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ هزار طرح کوچک و بزرگ افتتاح و یا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‎اندازی چهار مرکز فوق تخصصی ضد سرطان
به گزارش وارک نیوز، محمد مخبر عصر امروز در آئین بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری لرستان، افتتاح این مرکز را اتفاق بزرگ لرستان و کشور عنوان و اظهار کرد: بروزترین تجهیزات در مرکز درمان ناباروری استان به کار گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سالیان اخیر جهاد دانشگاهی فعالیت‌های متعددی از قبیل راه‌اندازی پژوهشگاه رویان آغاز نمود و ایجاد مرکز ناباروری لرستان نیز از این قبیل کارها است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از راه‎اندازی چهار مرکز فوق تخصصی ضد سرطان در چهار شهر کشور خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار طرح کوچک و بزرگ از جمله مسکن، بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی، مدرسه، مسجد و خانه عالم افتتاح و یا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مخبر تأکید کرد: از آنجا که موضوع بهداشت و درمان در کشور از اهمیت بالایی برخوردار بوده بنابراین توسعه در این زمینه نیز از جمله اهداف بنیاد برکت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در کشور توسط بنیاد برکت در دست ساخت است، اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان همچنین ۱۲ بیمارستان با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان در حال ساخت بوده که ۹ مورد آنها تکمیل و تحویل داده شده و مابقی نیز به زودی آماده بهره‌برداری می‌شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اقدامات مؤثر این نهاد در راستای تهیه و تأمین داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج افزود: سال گذشته با تولید برخی داروهای درمانی سرطان، هزینه این بیماران حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت.