آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6931
سه شنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی

دبیر اجرایی دهمین همایش بین المللی سیره علوی گفت: ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های اعلام شده ارسال کنند.

۳۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی
به گزارش وارک نیوز، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن کبود بیان کرد: دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی با هدف معرفی هرچه بیشتر سیره معصومین مخصوصاً امیرالمومنین در استان لرستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان دوره‌های گذشته این همایش با توجه به اینکه نماینده ولی فقیه به عنوان مسئول همایش هستند این رویداد برای دومین بار به صورت بین‌المللی در لرستان توسط دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی عنوان کرد: این همایش در تاریخ ۷ اسفند ماه سال جاری در دو پنل اقتصادی و جامعه و با مشارکت شخصیت‌های علمی استانی، ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

حاتمی اظهار داشت: مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ دی ماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در بخش‌های مشخص شده تا تاریخ مذکور به نشانی سایت این رویداد ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه داوران پس از ارسال مقالات به صورت تخصصی مقالات برتر را انتخاب می‌کنند، افزود: مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی مورد تایید وزارت علوم به چاپ خواهد رسید و همچنین در تاریخ ۷ اسفند از افراد برگزیده تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.