آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 6850
دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار لرستان توزیع می شود

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از عرضه بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد و ۵۴ هزار شانه تخم مرغ در این استان به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از امروز خبر داد.

بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار لرستان توزیع می شود
به گزارش وارک نیوز،  حسین دالوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار لرستان و تاکید مدیریت ارشد استان، با هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۰۰ تن مرغ منجمد از امروز بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های منجمد توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرغ منجمد با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان به صورت عمده توزیع خواهد شد، افزود: قیمت مصرف کننده هر کیلو مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین برای کنترل قیمت‌ها ۵۴ هزار شانه تخم‌مرغ با قیمت عمده ۴۳۰ تومان برای هر دانه و شانه‌ای ۱۳ هزار تومان در خرم‌آباد توزیع خواهد شد.

دالونداظهار داشت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود در صورت نیاز به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت هایمان معتمد مراجعه کنند و در صورت هرگونه تخلف نیز مراتب را با ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی گفت: کلیه عاملین موظف به نصب پلاکارد بوده و باید کالاهای در حال توزیع را در معرض دید عموم قرار گیرد.

این مسئول اظهار داشت: لازم به ذکر است شرایط به گونه‌ای مهیا شده که در تمامی استان مرغ منجمد با قیمت مصوب و در شهرستان خرم‌آباد نیز تخم مرغ توزیع خواهد شد.