آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6726
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

حل مشکلات اقتصادی استان هدف اصلی برگزاری نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری

رئیس دانشگاه لرستان گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری ارائه راهکار برای حل مشکلات استان در جهت رفع کمبودهای اقتصادی است.

حل مشکلات اقتصادی استان هدف اصلی برگزاری نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری

به گزارش وارک نیوز، خسرو عزیزی در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری بیان کرد:این هفته با شعار پژوهش هدفمند فن‌آوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی آغاز شده که برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود که این نمایشگاه یکی از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری با ۵۴ غرفه امروز راس ساعت ۱۵ افتتاح شده است، افزود:نکته قابل توجه حضور  اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و اساتید دانشگاه‌ها در این جشنواره و بازدید آنها  از فعالیتهای پژوهشی انجام شده  توسط محققان در این نمایشگاه است.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه رفع بسیاری از نیازهای استان از دل طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه امکان پذیر است، اظهار کرد: در کنار این نمایشگاه کارگاه آموزشی با هدف افزایش کیفیت طرح‌ها برگزار شده و در پایان این نمایشگاه طرح‌های نمونه مورد تشویق قرار می‌گیرند.

عزیزی با بیان اینکه اکثر مدیران دانشگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه نقش دارند ،تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارائه راهکار برای حل مشکلات استان در جهت رفع کمبودهای اقتصادی است.

انتهای پیام/