آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار ویژه » خبر مهم
کد خبر : 6635
دوشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

حضور ۳۰۰ نیروی راهداری در طرح زمستانه

مدیرکل راهداری لرستان گفت: راهداری همگام با نیروهای امدادی و انتظامی با ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانه لرستان فعالیت می‌کند.

حضور ۳۰۰ نیروی راهداری در طرح زمستانه

به گزارش وارک نیوز، عباس شرفی صبح امروز در آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانه در فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: اداره کل راهداری با همکاری نیروهای امدادی و انتظامی با ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین تجهیزات در ۲۹ راهدارخانه و گردنه مهم لرستان در طرح زمستانه شرکت می‌کند.

 وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های متولی و تقویت آن‌ها بتوانیم سفری ایمن برای مردم فراهم کنیم. گفت: مهم‌ترین اقدامات اداره کل راهداری لرستان در هشت‌ماهه سال ۹۷ روکش بالغ‌بر ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان، نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر لکه‌گیری موضعی محورها، نصب ۲۰ هزار علائم ایمنی در محورهای استان و خط‌کشی محورها بالغ‌بر هزار کیلومتر بوده است.

مدیرکل راهداری لرستان با اشاره به‌روزرسانی روشنایی محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: احداث نزدیک به هشت و نیم کیلومتر روشنایی جدید، ۱۰ کیلومتر در ورودی شهرهای استان از جمله شهرستان کوهدشت، ازنا، الیگودرز، روشنایی نقطه‌ای در محورهای مهم استان از جمله محور ازنا – شازند و محور اشترینان – ملایر و احداث دو راهدارخانه در شهرستان الیگودرز صورت گرفته است.

شرفی خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در راستای هماهنگی با دستگاه‌های امدادی وجود دارد؛ افتتاح دو دستگاه ساختمان پلیس‌راه در شهرستان الیگودرز و یک دستگاه در محور خرم‌آباد به سمت پل‌دختر آماده است.

وی گفت: ساماندهی ورودی شهرها از جمله ورودی شهرستان خرم‌آباد از سمت جنوب از اقدامات راهداری بوده که علاوه بر ساماندهی مسیر، سبب کاهش چشمگیر تصادفات جاده در این محور شده و در ادامه طرح بتوانیم اقدامات مؤثری در جهت ایمنی و کاهش تصادفات داشته باشیم.

انتهای پیام/