آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6584
پنجشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

تکمیل نسخه اولیه طرح پدافندی لرستان تا پایان سال

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان گفت: تهیه طرح جامعه پدافندی استان یک نیاز اصلی بوده و تا پایان سال نسخه اولیه آن تکمیل می‌شود.

تکمیل نسخه اولیه طرح پدافندی لرستان تا پایان سال

به گزارش وارک نیوز، علی سیف صبح امروز در همایش رابطین پدافند غیرعامل لرستان بیان کرد: شورای  پدافند غیرعامل در لرستان دارای ۱۱ کارگروه بوده که هر کدام از این کارگروه‌ها به  یک دستگاه اجرایی محول شده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان لرستان کلاس‌های آموزش پدافند غیرعامل در حوزه معماری و شهرسازی برگزار شده، افزود: در این دوره ۶ شرکت موفق به کسب مجوز  شدند که در آینده تأثیر مثبت این دوره آموزشی دیده خواهد شد علاوه بر این به دنبال برگزاری این دوره‌ها در حوزه راه و آب نیز هستیم.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان اظهار کرد: تهیه طرح جامعه پدافندی استان یکی از نیازهای اصلی بوده و تا به امروز چهار فصل از این طرح آماده شده و تا پایان سال نسخه اولیه آن تکمیل می‌گردد.

سیف با بیان تسریع زمان صدور مجوز پدافند غیرعامل در استان، تصریح کرد: امسال بیش از ۵۴۰ مجوز در حوزه پدافند صادر شده در سال‌های گذشته صدور مجوز حدود ۱۰ روز طول می‌کشید این در حالی است که امروزه این زمان به کمتر از یک روز رسیده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتابی در حوزه پدافند در استانداری استان تهیه شده، ادامه داد: در این مجموعه حدود ۱۵۰۰ جلد کتاب در حوزه پدافندی وجود دارد که یکی از تخصصی‌ترین کتابخانه‌های حوزه پدافند کشور است.

انتهای پیام/