آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 6556
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

افزایش ظرفیت تولید و حمایت از واحدهای فعال لرستان در اولویت اقدامات قرار دارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:  افزایش ظرفیت تولید و حمایت از واحدهای فعال لرستان در اولویت اقدامات این سازمان در سال جاری قرار دارد.

افزایش ظرفیت تولید و حمایت از واحدهای فعال لرستان در اولویت اقدامات قرار دارد
به گزارش وارک نیوز، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۳ درصد از ظرفیت‌های صنعتی لرستان در بروجرد وجود دارد.

وی از بروجرد به‌عنوان یکی از شهرستان صنعتی در لرستان یاد و عنوان کرد: این شهرستان ظرفیت تبدیل به قطب صنعتی در کشور را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ایجاد شرکت حمایت از تولیدکنندگان در بروجرد را ایده و حرکتی موفق برشمرد و افزود: این شرکت با عضویت بسیاری از واحدهای صنعتی این شهرستان در راستای حل مشکلات این واحدها و برندسازی، نقش حمایت گری را برای واحدهای تولیدی و صنعتی ایفا کرده است.

صفی خانی ادامه داد: با هماهنگی بین شرکت حمایت، اتاق بازرگانی و قوه قضائیه می‌توان در راستای کاستن از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با اجماع و اقبالی که بین مدیران استانی وجود دارد، هر چه در توان مدیریت استانی بوده در جهت کاستن از مشکلات پیش روی صنایع و تولیدکنندگان استفاده شده و می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تأکید کرد: خروج برخی از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی بروجرد از جمله کارخانه‌های نساجی و شرکت داروسازی اکسیر در سایه این مهم محقق شده است.

صفی خانی اضافه کرد: شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد نیز در حال خروج از بحران است و نیاز به حمایت جدی دارد.

وی در ادامه به سیاست‌های اصلی وزارت صمت در سال جاری اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه این وزارت خانه افزایش تولید و ظرفیت و حمایت از واحدهای تولیدی فعال است، تا خللی در فعالیت آن‌ها ایجاد نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: از دیگر سیاست‌های کاری این وزارتخانه احیای واحدهای راکد و غیرفعال و ورود دوباره آن‌ها به چرخه تولید است.