آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 6553
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

تجلیل از بسیجیان نمونه برق لرستان

طی مراسمی از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق لرستان تجلیل شد.

تجلیل از بسیجیان نمونه برق لرستان

به گزارش وارک نیوز به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج مراسم باشکوهی با حضور مدیرعامل، معاونین ، مدیران و کلیه کارکنان در ستاد شرکت برگزار گردید.

در این مراسم که تداعی گر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس بود از دلاوری های نیروهای پرتوان بسیج و خدمات ارزنده آنان به نیکی یاد شد.

مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل برق لرستان در این باره اظهار داشت: بسیج مصداق بارز و الگوی واقعی خدمت خالصانه و نماد ایثار و رشادت است که باید از آموزه های آن درسهای زیادی بیاموزیم.

مدیرعامل برق لرستان ابراز ذاشت: بخش اعظمی از اهداف بسیج در راستای رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنان تعریف شده  و ما باید با الگو گرفتن از اندیشه بسیج خدمت گذاری صادقانه را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

مهندس خودنیا با اشاره به شرایط کنونی جهان و اینکه حکومت اسلامی مورد طمع همه ایادی شرق و غرب قرار گرفته، گفت: تنها راه مقابله با آنان نهادینه نمودن تفکرات بسیجی در سطح جامعه می باشد.

وی بسیج را همچون سدی محکم و دژی نفوذ ناپذیر برای انقلاب دانست و بیان داشت: بسیج یک مجموعه پیوسته و یک واحد نمونه است که مانند خون در رگهای ایران اسلامی می جوشد.

در ادامه مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی و مسئول امور ایثارگران شرکت ضمن تبریک هفته بسیج، فرمان امام (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ را یک اتفاق تاریخی برای کشور دانستند و بیان داشت: فرمان تشکیل بسیج در آن زمان حساس و بحرانی که انقلاب فقط یک حکومت تازه و نوپایی بود خط سیر انقلاب را بیمه نمود.

سلیمانی بسیج را یک موهبت الهی خواند و ابراز داشت: شرکت توزیع هر ساله به منظور تکریم و گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام شامخ بسیجیان مراسم تجلیل از این عزیزان را برگزار می نماید.

وی با اشاره به نقش بسیج در ترویج فرهنگ بسیجی و اشاعه روحیه جهادی گری، ایثار و رشادت گفت: بسیجسان آن زمان در سنگرهای مبارزه با دشمن حضور داشتند و الان بایستی در سنگرهای جدید توسعه اقتصادی کشور، توسعه فرهنگی و مقابله با  جنگ نرم در  خدمت نظام و کشور عزیزمان باشند.

در پایان مراسم مهندس خودنیا مدیرعامل  برق لرستان به چند نفر از بسیجیان نمونه شرکت به پاس خدمات و زحماتشان هدایای تقدیم نمودند.