آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 6550
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

در ۴۰ سالگی انقلاب باید اقتدار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی را برجسته کنیم

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:در ۴۰ سالگی انقلاب باید اقتدار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی را برجسته کنیم.

در ۴۰ سالگی انقلاب باید اقتدار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی را برجسته کنیم

به گزارش وارک نیوز شامگاه دوشنبه اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی دیداری صمیمی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان داشتند.

در این دیدار که با محوریت رسانه، فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدها برگزار شد، تعدادی از اصحاب رسانه و فعالین مجازی نکات و مطالبات مدنظر خود را با آیت‌الله میرعمادی مطرح کردند.

فضای مجازی لرستان همواره فرصت بوده است

نماینده ولی فقیه در لرستان نیز با بیان اینکه این دیدار تشریفاتی نبوده و از تمام گروه‌ها دعوت به‌عمل آمده است، افزود: رسانه و فضای مجازی لرستان همواره فرصت بوده و از رشد رسانه‌ای و فضای مجازی رضایت خاطر دارم.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی جمعیت رسانه استان را فرهیخته و تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: بایستی فرصت در اختیار آن‌ها در جهت بیان نظرات قرار گیرد.

وی بیان داشت: هنر، بزرگ‌نمایی کردن عیب‌ها نیست بلکه پرورش دادن اندیشه‌ها و رفع عیب‌ها است و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی بایستی خدا را بر این شغل شاکر باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از موضوعات مورد اهمیت اسلام را فکر و اندیشه و قلم عنوان کرد و افزود: فکر و اندیشه فصل ممیزی انسان با سایر موجودات است.

آیت الله میرعمادی برترین عبادت را اندیشیه‌ورزی خواند و گفت: ارزشمندترین مسئله در قرآن کریم موضوع تفکر و تعقل است و نتیجه اندیشه‌ورزی چیزی جز هدایت، بصیرت، بیداری و رسیدن به سعادت نیست.

وی با بیان اینکه رسالت قلم رسالت سنگینی است، خاطرنشان کرد: محصول فکر و اندیشه در قالب نوشته و بیان در اختیار عموم قرار می‌گیرد و ابزار آن رسانه و فضای مجازی است.

مهندسی افکار عمومی وظیفه و انعکاس مطالبات مردمی رسالت بزرگ رسانه‌ها است

نماینده ولی فقیه در لرستان انتقال اطلاعات، ترویج فرهنگ و مهندسی افکار عمومی را از جمله وظایف رسانه عنوان و مدیریت رسانه را از جمله ضروریات جامعه امروز بیان کرد.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: امروز رسانه‌ها تاثیرگذار و تحول‌آفرین هستند، ضمن اینکه می‌توانند فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج آرمان‌ها و ایده‌ها محسوب شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب بایستی به‌عنوان یک الگو به دنیا معرفی شود، یادآور شد: اعتقادات و ارزش‌های دینی همچون مهدویت باید با رسانه‌ها به جهان معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان رسانه را فرصتی جهت ارائه ایده و افکار عنوان و تصریح کرد: یک ایده می‌تواند مخاطب جهانی داشته و کار عظیم فرهنگی را صورت دهد.

لزوم استفاده از رسانه و فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و مبانی دینی و انقلابی

آیت‌الله میرعمادی در تشریح رسالت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: نخستین رسالت استفاده از رسانه و فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و مبانی دینی و انقلابی همچون نماز، نمازجمعه، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی جهت‌گیری صحیح، منطقی و انقلابی را دیگر رسالت رسانه‌ها برشمرد و گفت: رسانه‌ای که جهت‌گیری نداشته و اهداف قلم‌زدن را خود را نداند بدون شک موثر نخواهد بود.


جهت‌گیری رسانه‌ها بایستی در نقطه مقابل دشمن باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه جهت‌گیری رسانه‌ها بایستی در نقطه مقابل دشمن باشد، اشاره و بیان داشت: تضعیف ارزش‌ها و گرایش‌های انقلابی، تضعیف روحیه انقلابی مردم، ایجاد یأس و ناامیدی و تفرقه، سیاه‌نمایی و تیره و تار نشان دادن وضعیت کشور، نادیده‌گرفتن پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها، ترویج فساد و بی‌بندباری در جامعه، از بین بردن اعتماد به‌نفس و ایجاد شبهه در بین جوانان از جمله جهت‌گیری‌های دشمنان است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: اغلب فضای مجازی و رسانه‌های استان منویات مقام معظم رهبری را دنبال کرده و در این راستا قدم‌های خوبی برداشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید اندیشه‌ها و دغدغه‌های رهبر انقلاب در زمینه‌هایی همچون سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی را به مطالبه مردمی تبدیل کرد، افزود: انعکاس مطالبات و انتظارات مردمی رسالت دیگر رسانه‌ها و فضای مجازی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: پرداختن به موضوع چهل سالگی انقلاب و بیان نقاط قوت، توانمندی‌ها و مشکلات رسالت دیگر رسانه‌ها و فضای مجازی است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب باید اقتدار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی را برجسته کنیم، گفت: ۴۰ سال است که از سلطه آمریکا و انگلیس خارج شده‌ایم و این یعنی استقلال، ضمن اینکه طی این مدت اجازه تجزیه‌پذیری خاک ایران را نداده‌ایم.

وی پیروزی در جنگ‌های سخت و نرم را از جلوه‌های شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: در طول این ۴۰ سال علی‌رغم روی کار آمدن دولت‌های مختلف اما از آرمان‌ها و اهداف انقلاب عقب‌کشی نکردیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان هم‌آوردی ۴۰ ساله انقلاب با آمریکا را دیگر نمونه شکست‌ناپذیری انقلاب خواند و افزود:
مقاومت ملت ایران موضوعی است که رسانه‌های استان بایستی به آن بپردازند.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: مقاومت عامل اصلی در بی‌اثر کردن سلاح دشمن است، فرهنگ مقاومت باعث افول قدرت‌های مادی و استکباری و همچنین زمینه‌ساز اتحاد ملت‌های مسلمان است.

گفتنی است اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لرستان در پایان این دیدار صمیمی و پس از صرف شام، یک جلد قرآن کریم را از نماینده ولی‌فقیه در استان هدیه گرفتند.