آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبر مهم » شهری
کد خبر : 6540
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

️پل های درحال احداث خرم آباد با مشارکت مردم نامگذاری شد

️رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد از نامگذاری دو پل در حال ساخت بر روی رودخانه خرم آباد خبر داد و گفت: پل افلاک و پل شهدای حاج عمران بیشترین نام پیشنهادی از طرف مردم بودند.

️پل های درحال احداث خرم آباد با مشارکت مردم نامگذاری شد
به گزارش وارک نیوز، رستم کوشکی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیست شهری با اشاره به برگزاری ششمین جلسه این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه موضوع نامگذاری دو پل روی رودخانه خرم آباد ساعت ها مورد بحث کارشناسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که این نامگذاری را به مردم واگذار کنیم.
وی افزود:جهت نامگذاری دو پل بر روی رودخانه خرم آباد در فضای مجازی فراخوانی منتشر شد واز کارشناسان و صاحبنظران درخواست کردیم در این نامگذاری مشارکت کنند در همین راستا پیشنهاداتی به کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارسال شد .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد عنوان کرد: براساس بررسی پیشنهادات ارسالی مردم به شورای شهر بیشترین نام پیشنهادی برای پل جنب قلعه فلک الافلاک پل گردشگری و پل افلاک بود که با بررسی های کارشناسی اعضای کمیسیون فرهنگی پل افلاک به عنوان پیشنهاد این کمیسیون انتخاب شد.
وی با اشاره به نامگذاری دیگر پل روی رودخانه تصریح کرد : این پل به اسم شهدای حاج عمران مزین خواهد شد . در همین راستا در کمیسیون عمران پل افلاک و پل شهدای حاج عمران به تایید این کمیسیون رسید و جهت بحث و بررسی و تصویب اعضای شورای شهر خرم آبادبه صحن رسمی شورا ارسال می شود.
کوشکی خاطرنشان کرد:لازم به ذکر است نامگذاری این دو پل در حد پیشنهاد کمیسیون فرهنگی به شورا میباشد که در صورت تصویب اعضای شورا و تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان خرم آباد این پل ها نامگذاری خواهد شد