آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » شهری
کد خبر : 6533
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

تعمیم دادن نسبت ها به مدیران شهری بی انصافی است

شهردار خرم آباد در پاسخ به اظهارات صالحی عضو شورای شهر خرم آباد در خصوص فربه و چاق بودن بدنه شهرداری و ناکارامد بودن مدیران شهری، گفت: بخش ناهماهنگی شورای شهر ربطی به بنده ندارد اما اینکه بخواهیم مدیران شهری را ناکارامد و یا ضعیف و فربه و … بدانیم کار درستی نیست.

تعمیم دادن نسبت ها به مدیران شهری بی انصافی است
به گزارش وارک نیوز، «وحید رشیدی» افزود: کل پرسنل شهرداری از پاکبانان، نیروهای فضای سبز و کارمندان و سایر کارکنان همه و همه به دنبال انجام وظایف هستند، شاید کارآمدی خاص خود را نداشته باشند که آن هم به وضعیت اقتصادی حاکم بر می گردد و خاص شهرداری خرم آباد و یا شهرداری های استان نیست و در تمام کشور این موضوع وجود دارد اما شهرداری خرم آباد با توجه به شرایط اقتصادی حاضر در مورد پرداخت حقوق و طلب بدهی پیمانکاران نسبت به سایر  شهرداری های استان و برخی دیگر از استانها وضعیت مطلوبیت تری دارد.
وی اظهار کرد: اما باز هم این موضوع شرایطی را فراهم نمی کند که بخواهیم افعال و یا نسبت هایی را به همکاران بدهیم. و این کار تعمیم اشتباهی است .
شهردار خرم آباد بیان کرد: وظیفه بنده نیز دفاع از همکارانم بود و دیدگاه آقای صالحی و سایر اعضای شورای شهر بعنوان ناظران عالی محترم است ولی اینکه بخواهند در صحن شورا، مدیران را ناکارآمد قلمداد کنند بی انصافی است.
رشیدی گفت: ما به دنبال تعامل بین نیروها هستیم و منکر وجود نقایص نیستیم ، اما بهتر است با همدلی و هماهنگی نقایص برطرف شوند ولی اینکه بگوییم مدیران شهری ناکارآمد هستند بر روی روحیه دوستان و بنده تاثیرات بدی دارد.