آخرین اخبار » اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 6483
جمعه - ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

دعوت ۵بازیکن الشتری به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

سرپرست تیم هندبال ساحلی لرستان گفت: پنج بازیکن الشتری تیم هندبال ساحلی استان به اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی کشور دعوت شدند.

دعوت ۵بازیکن الشتری به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

به گزارش وارک نیوز صمد امیری اظهار داشت: عرفان امیری، اشکان کاکولوند، حامد شهبازی، حسین شیرزاده و امیر الیاسی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان هستند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ساحلی هندبال قهرمانی کشور به میزبانی بوشهر، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۴ استان برگزار شد که تیم لرستان توانست بسیار خوب ظاهر شود.
امیری با اشاره به اینکه تیم منتخب لرستان با حضور هفت بازیکن الشتری و ۲ بازیکن بروجردی و یک بازیکن از خرم آباد در مسابقات برگزار شده هندبال شرکت کرد، افزود: مربی برزیلی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خواستار دیدن توانمندی های بازیکنان الشتری بوده و قول مساعد داد که به زودی از ظرفیت های این منطقه که یکی از قطبهای هندبال ایران است بازدید خواهد داشت.
سرپرست تیم هندبال ساحلی لرستان با ابراز خرسندی از انگیزه هندبالیست های نوجوان الشتری، گفت: از تلاش و زحمات مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، مدیر اداره ورزش و جوانان سلسله ورئیس هیئت هندبال لرستان برای حضور تیم هندبال لرستان در این مسابقات قدردانی می شود./ایرنا