آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6461
چهارشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

گزارش خسارات سیل پل‌دختر برای رئیس جمهور ارسال می شود

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: گزارش خسارت ناشی از سیل اخیر توسط دستگاه‌های اجرایی در حال تهیه بوده و پس از مشخص شدن برای وزیر کشور و رئیس جمهور ارسال می‌شود.

گزارش خسارات سیل پل‌دختر برای رئیس جمهور ارسال می شود
به گزارش وارک نیوز، اسماعیل نجار عصر امروز چهارشنبه پس از بازدید از مناطق آسیب‌دیده بخش معمولان پل‌دختر از اراضی خسارات ناشی از مناطق سیل‌زده دردیا، مسکن مهر و دیواره ساحلی پل‌دختر نیز بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه بازدید از مسکن مهر پل‌دختر اظهار داشت: سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید متأسفانه خسارت‌های بسیاری به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان پل‌دختر وارد کرد.

اسماعیل نجار افزود: این سیلاب‌ها به زیرساخت‌های مختلفی مانند ابنیه، راه‌ها و جاده‌ها، منازل مسکونی، در حوزه‌های باغی، دامی و کشاورزی خسارات وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌های مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل در مناطق دردیا و مسکن مهر این بحران خسارات بسیاری را به مردم وارد کرده و آنان را با مشکلات مواجه ساخته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در سطح استان از جمله پل‌دختر که عمق بحران در آن بیشتر احساس می‌شود خسارات وارده ناشی از سیل توسط دستگاه‌های شهرستان در حال بررسی است که در نهایت برآورد کامل و نهایی به وزیر کشور ارسال می‌شوند تا برای تصمیم‌گیری در اختیار رئیس‌جمهور قرار گیرد.