آخرین اخبار » اخبار » اخبار ویژه » ورزشی
کد خبر : 6391
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

لرستان صدرنشین المپیاد وزنه برداری شد

رییس هیات وزنه برداری لرستان گفت: پس از۴روز از آغاز المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور لرستان صدرنشین شد.

به گزارش وارک نیوز، سید علی شاهرخی اظهار کرد: تیم وزنه برداری استان لرستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز به صدر جدول رده بندی المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور صعود کرد.

وی افزود: نفرات اول تا سوم هر وزن مدال مجموع دریافت می کنند.

رییس هیات وزنه برداری لرستان بیان کرد: در دسته ۴۹ کیلوگرم اشکان مهمدی از خوزستان با مجموع ۱۳۱ کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با۱۳۰ کیلوگرمی نقره شد و عبداله محمدی از خوزستان در مجموع ۱۲۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.

شاهرخی گفت: در دسته ۵۵ کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار ۱۸۳ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با ۱۷۲ کیلوگرم نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع ۱۶۷ کیلوگرم صاحب برنز این رقابت ها شد.

وی افزود: در دسته۶۱ کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۲۳ کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۰۱ کیلوگرم
و کوروش پیری از کرمانشاه را مجموع ۱۸۷ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار کرد: در رقابت دسته ۶۷ کیلوگرم عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع ۲۲۹کیلوگرم صاحب طلا شدو فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع ۲۱۸ کیلوگرام نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

شاهرخی افزود: در دسته ۷۳ کیلوگرم مبین کاسب از مازندران با مجموع ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.ضمن این که در این وزن سامان آقایی ازآذربایجان شرقی با مجموع ۲۲۴ کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع ۱۹۷ کیلوگرم مدال های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.

وی افزود: در دسته ۸۱کیلوگرم مهدی حسینی از لرستان با مجموع ۲۴۷ کیلوگرم و محمدمهدی دارایی دیگر لرستانی شرکت کننده در این المپیاد با مجموع ۲۳۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و کیان سهرابی از خوزستان نیز با مجموع ۲۳۱ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

رییس هیات وزنه برداری لرستان تصریح کرد: دردسته ۸۹ کیلوگرم حسن عمادی از فارس با مجموع ۲۶۴ کیلوگرم مدال طلا و باربد مولایی از مازندران با مجموع ۲۴۹ کیلوگرم نشان نقره و طاها نعمتی از اردبیل با مجموع ۲۴۴ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

وی افزود: دوشنبه ۵ آذرماه این المپیاد با برگزاری رقابت وزنه برداران در دسته های ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم و معرفی برترین ها به پایان می رسد.