آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » حوادث » خبر مهم
کد خبر : 6370
یکشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

تیم های امدادی از خرم آباد به پلدختر اعزام شدند/تخلیه مسکن مهر پلدختر در صورت نیاز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به تشدید بارش ها در شهرستان پلدختر، هشت تیم امدادی از خرم آباد به این شهرستان اعزام شد.

تیم های امدادی از خرم آباد به پلدختر اعزام شدند/تخلیه مسکن مهر پلدختر در صورت نیاز

به گزارش وارک نیوز، غلام‌رضا آقامیرزایی بامداد امروز در پی بارندگی‌های اخیر پلدختر اظهار کرد: این تیم ها بر حسب اعلام نیاز شهرستان و از نیروهای آتش نشانی خرم آباد، هلال احمرو راهداری هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل جدی در شهرهای استان وجود ندارد، گفت: آبگرفتگی معابر در استان گزارش شده اما تنها وضعیت شهرستان پلدختر تا حدودی با مشکل مواجه شده است.

مدیر کل ستاد بحران استانداری در خصوص احتمال تخلیه ساکنان مسکن مهر این شهرستان گفت: با هماهنگی معاون عمرانی استاندار، اقدامات لازم صورت گرفته و در صورت بررسی و اعلام فرماندار این شهر، مسکن مهر تخلیه خواهد شد.

وی در خصوص غرق شدن یک خودرو در رودخانه کشکان نیز افزود: تاکنون این اتفاق به طور رسمی گزارش و تایید نشده اما گفته می شود مردم محلی یک خودروی پراید را در حال غرق شدن مشاهده کرده اند که این مهم نیز در دست بررسی است.

با توجه به محاصره مسکن مهر پلدختر در سیلاب، به ساکنان این واحدها هشدار های لازم داده و اعلام شده در طبقات فوقانی اسکان یابند.