آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم » ورزشی
کد خبر : 6366
یکشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

استعدادهای برتر ۵وزن نخست المپیاد وزنه برداری کشور شناسایی شدند

رییس هیات وزنه برداری لرستان گفت: پس از پایان روز دوم و برگزاری ۵ وزن اول  استعدادهای برتر نخستین المپیاد وزنه برداری کشور شناسایی شدند.

استعدادهای برتر ۵وزن نخست المپیاد وزنه برداری کشور شناسایی شدند
به گزارش وارک نیوز سید علی شاهرخی اظهار کرد: پس از پایان روز دوم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور، تیم آذربایجان شرقی در صدر جدول جای قرار گرفت.
وی افزود: نفرات اول تا سوم هر وزن مدال مجموع دریافت می کنند.
رییس هیات وزنه برداری لرستان بیان کرد: در دسته ۴۹ کیلوگرم اشکان محمدی از خوزستان با مجموع ۱۳۱ کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با۱۳۰ کیلوگرمی نقره شد و  عبداله محمدی از خوزستان در  مجموع ۱۲۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.
شاهرخی گفت: در دسته ۵۵ کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار ۱۸۳ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با ۱۷۲ کیلوگرم نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع ۱۶۷ کیلوگرم صاحب برنز این رقابت ها شد.
وی افزود: در دسته۶۱ کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۲۳ کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۰۱ کیلوگرم
و کوروش پیری از کرمانشاه را مجموع ۱۸۷ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.
رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار کرد: در رقابت دسته ۶۷ کیلوگرم عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع ۲۲۹کیلوگرم صاحب طلا شدو فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع ۲۱۸ کیلوگرام نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با  مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.
شاهرخی افزود: در دسته ۷۳ کیلوگرم مبین کاسب از مازندران با مجموع ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.ضمن این که در این وزن سامان آقایی ازآذربایجان شرقی با  مجموع ۲۲۴ کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع ۱۹۷ کیلوگرم مدال های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.
وی با اشاره به این که رقابتهای اوزان ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم طی روزهای ۴و ۵ آذرماه برگزار می شود، بیان کرد: انتظار داریم طی ۲روز باقی مانده شاهد استقبال بیشتری از سوی هواداران باشیم.
المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد در حال پیگیری است.