اخبار » سلامت
کد خبر : 636
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

مانور بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

. به گزارش وارک نیوز این مانور که مشتمل بر اکیپ های سلامت نوروزی از سراسر استان لرستان بود آمادگی خود را برای نظارت و بازرسی بر اماکن تهیه غذا ،رستوران های شهری و بین راهی ،کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و مواد غذایی اعلام کردند.   در حاشیه این مانور مهندس رضا پیری علم رئیس […]

.
به گزارش وارک نیوز این مانور که مشتمل بر اکیپ های سلامت نوروزی از سراسر استان لرستان بود آمادگی خود را برای نظارت و بازرسی بر اماکن تهیه غذا ،رستوران های شهری و بین راهی ،کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و مواد غذایی اعلام کردند.

 
در حاشیه این مانور مهندس رضا پیری علم رئیس گروه بهداشت محیط استان با تشریح چگونگی عملکرد بسیج سلامت نوروزی در سال های گذشته خاطر نشان کرد: در سال های گذشته بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با جدیت در پیگیری امور محوله در رده های برتر کشور قرار داشته ایم و امروز نیز باید تمام تلاش خود را برای تامین سلامت مردم ،مسافران وگردشگران نوروزی تاپایان تعطیلات بکار بگیریم تا امسال نیز عملکرد شایسته مانند سال گذشته و حتی بهتر داشته باشیم .
وی با تقدیر از دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بواسطه اعتمادی که به مدیران و پرسنل معاونت بهداشتی دارند، افزود: دکتر ساکی هرجا که نیاز به حمایت داشته ایم خود وارد عمل شده است و ما باید با جدیت در پیگیری امور محوله ای که در بسیج سلامت نوروزی برعهده ما گذاشته شده است پاسخ گوی اعتماد ایشان باشیم.

 

 

 

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دیدار با اکیب های بسیج سلامت نوروزی، اظهار داشت :حفظ سلامت مردم و مسافران نوروزی برای ما از اهمیت بالایی برخودار است به همین علت باید در ایام تعطیلات علاوه بر بازدید ها روزمره، از اماکن تهیه غذا و رستوران های شهری وبین راهی وکنترل آب آشامیدنی ،را تحت نظر خود داشته باشیم.

 

 

 

وی گفت :این بازدیدها باشدت بیشتری انجام میشوند و ما با کنترل و نظارت همراه با دقت عمل نیروهای بهداشتی همه موارد ضروری را رصد خواهیم کرد ./وبدا