آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6350
شنبه - ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای آنتن دهی در مناطق گردشگری لرستان انجام شده است

رئیس اداره امور مشترکین و متقاضیان ارتباطات سیار مخابرات منطقه لرستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای آنتن دهی در مناطق گردشگری لرستان انجام شده است.

برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای آنتن دهی در مناطق گردشگری لرستان انجام شده است
به گزارش وارک نیوز،، محمدرضا ویسکرمی در سخنانی با تاکید بر اینکه همراه اول لرستان با یک میلیون و ۸۵۰ هزار مشترک و ضریب نفوذ ۹۴، به عنوان اپراتور قالب در استان می باشد، گفت: همراه اول به لحاظ خدمات رسانی با حدود ۲۵۰ دفتر پیشخوان دولت و «ict» روستایی و هشت نمایندگی گرید a و هشت مرکز « فول سرویس» در مراکز مخابرات شهرستان های تابعه و دو فروشگاه «برند شاپ» و یک فروشگاه «فرانچایز» به عنوان بزرگترین شبکه خدمات رسانی به مشترکین در استان فعالیت دارد.
وی با تاکید بر اینکه مردم در تمام نقاط می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند و به راحتی خدمات خود را از همراه اول دریافت کنند، گفت: همچنین، همه شهرهای لرستان را به نسل چهار و چهار و نیم تلفن همراه ارتقا داده ایم.
رئیس اداره امور مشترکین و متقاضیان ارتباطات سیار مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر اینکه جاهایی که «وایمکس» و «adsl» نیست ما به راحتی می توانیم از پوشش وسیع خود در نقاط مختلف استان به مردم سرویس بدهیم، افزود: همراه اول در استان بیش از ۹۸ درصد پوشش جاده ای دارد و وضعیت همراه اول در استان بسیار خوب بوده و همراه اول در حال حاضر رکورد دار سرعت با یک «گیگابیت» بر ثانیه در بین اپوراتورهای رقیب است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی لازم برای ارتقای آنتن دهی در مناطق گردشگری نیز، عنوان کرد: این امر همواره در دستور کار قرار داشته و مناطقی مانند آبشار «بیشه»، «گهر» و … که  مورد استقبال گردشگر خیلی زیاد است تحت پوشش همراه اول هستند وگردشگران می توانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.