آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6290
چهارشنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ۵ قطعه باغ به ارزش ۴ میلیارد تومان را وقف کرد

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ۵ قطعه باغ خود به ارزش ۴ میلیارد تومان با نیت کمک به دانش آموزان و دانشجویان و بی بضاعت و امورات فرهنگی مسجد بلال در شهرک امام خمینی نورآباد وقف کرد.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ۵ قطعه باغ به ارزش ۴ میلیارد تومان را وقف کرد

به گزارش وارک نیوز، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ۵ قطعه باغ خود به ارزش ۴ میلیارد تومان با نیت کمک به دانش آموزان ودانشجویان و بی بضاعت و امورات فرهنگی مسجد بلال در شهرک امام خمینی نورآباد وقف کرد.

حجت الاسلام احمدوند مدیر اوقاف شهرستان نور آباد با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام شیخ محمدمحمدی نماینده دوره های دوم، چهارم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی بود که ۵ قطعه باغ خودبه ارزش ۴ میلیارد تومان را با هدف امورات فرهنگی و مذهبی مسجد بلال شهرک امام خمینی نورآباد و همچنین کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت وقف کرد.
وی همچنین گفت: نورآباد یکی از شهرستانهای محروم کشور می باشد که از امکانات خوبی برخوردار نیست و این وقف یکی از وقف های شاخص در نورآباد می باشد که تا کنون چنین وقفی در این شهرستان صورت نگرفته است.
مسئول اوقاف شهرستان نورآباد در ادامه گفت: خوشبختانه با این اقدام خداپسندانه توسط حجت الاسلام محمدی دیگران نیزنسبت به اهمیت وقف شناخت پیدا کرده و انتظارداریم که وقف های جدید دیگری در این شهرستان صورت بگیرد.
حجت الاسلام محمدی واقف خیراندیش گفت: اموال خود را برای رضای خدا وقف کردم چون وقف کار حسنه ای است که بسیار فضیلت دارد وبرای همیشه ماندگار است.
نماینده ۴ دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید براهمیت وقف گفت: توصیه می کنم که دیگران نیز با وقف کردن اموال خود به این سنت حسنه عمل کنند تا ضمن بهره بردن از اجر معنوی آن سایرین نیز از برکات آن بهره مند شوند.