آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » گردشگری
کد خبر : 6192
پنجشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

آغاز عملیات پروژه طرح پیاده محور کردن راسته بروجردیها 

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم آباد گفت: عملیات پروژه طرح پیاده محور راسته بروجردی ها آغاز می شود.

آغاز عملیات پروژه طرح پیاده محور کردن راسته بروجردیها 

به گزارش وارک نیوز، سجاد بابایی از اجرای عملیات طرح پباده محور سازی خیابان فردوسی (راسته بروجردی ها ) خبر داد و اظهار داشت: با اجرای طرح پیاده محور با سنگفرش خیابان فردوسی این خیابان از فردا مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیابان فردوسی (راسته بروجردی ها) طی سالیان گذشته تغییرات مختلفی داشته عنوان کرد: از جمله طرح ترافیکی نا مناسب این خیابان ایجاد خط ترافیک بوده که همین امر سبب ایجاد گره ترافیکی شده است.

بابایی افزود: قبل از اینکه امروزه افرادی پیاده محوری را طرح بسیار مهمی معرفی کنند شهرستان خرم آباد دارای یک خیابان پیاده محور بود که متاسفانه درسنوات گذشته به علت سیاست های نادرست این خیابان به سواره تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم آباد عنوان کرد:طی برگزاری جلسات و پیگیری های صورت گرفته و با اختصاص اعتبارتوسط سازمان بازآفرینی شهری پیمانکار این طرح توسط راه و شهرسازی تعیین شده است و طی روزهای آینده طرح پیاده محوری خیابان فرودسی آغاز و رمپ پایین خیابان بر داشته می شود.

وی با اشاره به ایجاد چشمه در خیابان فردوسی تصریح کرد: ایده ای جهت انتقال آب چشمه گرداب سیمی توسط پمپاژ به خیابان فردوسی مطرح شد که برهمین اساس جلسات متعددی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد و خوشبختانه با این طرح موافقت شد ولی بنا به دستور استاندار طرح پیاده محور این پروژه اجرا شود وپس از کارشناسی های بیشتر جهت ایجاد نهر آب وسط این خیابان این طرح اجرا می شود.

عضو شورای اسلامی شهرخرم آباد ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح و ایجاد بازاری با بافت تاریخی اقتصاد شهر در ایام پر بازدید قلعه فلک الافلاک بیش از گذشته رونق داشته باشد.