آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 6076
جمعه - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

 اجرای ۸ طرح تشدید نظارت بر بازار در لرستان

رئیس سازمان صمت لرستان از اجرای ۸ طرح تشدید نظارت بر بازار در استان خبر داد.

 اجرای ۸ طرح تشدید نظارت بر بازار در لرستان
به گزارش وارک نیوز محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: با توجه به آمار تشکیل پرونده‌ها و تحلیلی که از بازار داشتیم بیشترین مشکل و عمده‌ترین تخلف کم‌فروشی است.
وی اضافه کرد: عمده بازاریان با توجه به شرایط و آشوبی که در بازار ایجاد شده بود و تلاطم قیمت‌هایی که وجود داشت به سمت عدم درج قیمت و کم‌فروشی رفته بودند.
صفی‌خانی بیان کرد: در همین راستا نظارت‌ها را از تیرماه تشدید کرده و هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به عمل آمد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در یک ماه گذشته ثبات در بازار ایجاد شده است، افزود: در همین راستا درج قیمت روی کالاها، کاملاً مشخص است و راحت‌تر می‌توانیم بازرسی کنیم.
وی از اجرای ۸ طرح تشدید نظارت در بازار استان خبر داد و گفت: براساس تحلیلی که از پرونده‌های تشکیل شده استخراج کردیم نظارت‌ها را با هماهنگی استانداری و فرمانداری‌ها به سمت برخورد با عدم درج قیمت و کم‌فروشی برده‌ایم.
صفی‌خانی خاطرنشان کرد: تلاطمی که طی چند ماه اخیر در بازار وجود داشت این بود که بازاریان کالاها را با قیمت‌های مختلف خریداری می‌کردند و عمده مشکلات از این موضوع به وجود آمد.