آخرین اخبار » اجتماعی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6045
پنجشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

۱۰ سال جانبازی شهید سیدنورخدا موسوی فرهنگ ایثار را در لرستان زنده نگه داشت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جانبازی ۱۰ ساله شهید سیدنورخدا موسوی باعث زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در استان لرستان شد.

۱۰ سال جانبازی شهید سیدنورخدا موسوی فرهنگ ایثار را در لرستان زنده نگه داشت

به گزارش وارک نیوز، آیت‌الله‌ سیداحمد میرعمادی صبح امروز در مراسم تشییع‌ پیکر سردار سرتیپ شهید سیدنورخدا موسوی، بیان کرد: روزهای پایانی ماه صفر شاهد شهادت سید نورخدا موسوی بودیم که باعث جریحه‌دار شدن دل‌های مردم لرستان شده است.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در طول خدمتش نبردهای جانانه‌ای با تروریست‌های که زاییده  استکبار جهانی هستند انجام داده، افزود: جانبازی ۱۰ ساله نورخدا موسوی باعث زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در استان لرستان شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: خانواده شهدا نقش مهمی در تربیت فرزندان انقلابی دارند و همسر و مادر این شهید بزرگوار در طول ۱۰ سال به‌صورت خستگی‌ناپذیر با عشق و علاقه از این شهید پرستاری کردند که این کار جز با عشق به خدا و اهل‌بیت امکان‌پذیر نیست.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیام شهادت نورخدا موسوی ولایتمداری و حمایت از انقلاب است اظهار کرد: حضور بی‌سابقه مردم در مراسم این شهید بزرگوار به جهانیان نشان می‌دهد که مردم ایران با وجود بیش از ۴۰ تحریم هنوز نیز  پشتیبان انقلاب خود هستند.

انتهای پیام/.