آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار
کد خبر : 6042
پنجشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب/ ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به مردم لرستان

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح همگی برای امنیت این مرزوبوم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از منویات امام راحل و رهبری آماده هستند.

آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب/ ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به مردم لرستان

به گزارش وارک نیوز، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سیدنورخدا موسوی در جمع مردم خرم‌آباد ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) گفت: شهادت مجاهد فی‌سبیل الله رزمنده دلاور جانباز شهید سیدنورخدا موسوی را به مردم شهیدپرور خرم‌آباد و خانواده معظم شهید تسلیت و تبریک می‌گویم.

وی افزود: سیدنورخدا در مصاف با دشمنان نظام و انقلاب و امنیت، ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد و دوستان و هم‌رزمان شهید از روحیه ولایی و اعتقادی ایشان خاطراتی دارند که در جای خود ثبت و به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

فرمانده ناجا گفت: شهیدسیدنورخدا موسوی بعد از مجروحیت در حالت نباتی زندگی کرد و باید به خانواده شهید به همسر صبور و فرزندان دلاور و پدر و مادر شهید تبریک و تسلیت گفت و خداوند اجر آنها را خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری از جانبازی که در این وضعیت قرار دارد سخت است و به‌جز عشق به خاندان ولایت و مجاهدت در راه خدا چیز دیگری کسی را وادار نمی‌کند که این چنین خدمتگزار باشد.

سردار اشتری اظهار داشت: امروز امنیت کشور به‌واسطه خون این شهدای والامقام است و اگر به کشورهای همسایه و دورتر و اتفاقات رخ‌داده توجه کنیم متوجه می‌شویم غرق در نعمت الهی هستیم و این امنیت بزرگ‌ترین نعمت است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون شهید نورخدا و شهیدان بزرگوار میهن اسلامی، جانبازان و خانواده شهدا و هدایت رهبری و هوشیاری ملت ایران است، افزود: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم مکتب، کشور و رهبر کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از این تعداد شهدا ۵ هزار شهید در راستای مبارزه با مجرمان و قاچاقچیان موادخدر و حفظ امنیت کشور تقدیم شده است.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری نیروهای نظامی، بیان داشت: نیروهای مسلح همگی برای امنیت این مرزوبوم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری آماده هستند.

اشتری گفت: امروز افتخار ما این است که رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسوولین و مردم در رکاب ولایت و گوش به فرمان رهبری آماده هستند که هر فتنه‌ای را خنثی کنند.

وی به دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: ترامپ ملت ایران را تهدید کرد که تابستان داغی خواهید داشت اما ما بی‌نظیرترین راهپیمایی را در ۱۳ آبان ۹۷ داشتیم و بی‌نظیرترین اجتماع و راهپیمایی را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن خواهیم داشت.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌داند با چه کسی طرف است و هنوز مادران، فرزندان، همسران شهدا، مردم و رزمندگان ایران را درک نکرده است.

وی یادآور شد: دشمن اگر می‌دانست با چه کسی طرف است با زدن حرف‌های بیهوده باعث بی‌آبرویی برای خود و ملتش نمی‌شد.

اشتری با تأکید بر اینکه انقلاب راه خود را با سرعت بیشتر ادامه داده و شاهد شکوفایی بیشتر نظام خواهیم بود، افزود: دشمن در عرصه اقتصادی نیز قطعاً شکست خواهد خورد چنانکه در جنگ نظامی شکست خورد.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که سلام و تسلیت من را به مردم ولایتمدار لرستان برسانید.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حواسشان به سربازهای خود بوده و می‌دانند چه کسانی در چه وضعیتی هستند و ما خدا را شاکریم رهبری داریم که با وجود کثرت کار به سربازان خود توجه دارد.

انتهای پیام/