آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 6000
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

حضور ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد افول آمریکا است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد افول آمریکا است نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان فریاد افول آمریکا است. عباس گودرزی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان در استمرار و امتداد حضور۴۰ ساله تا به امروز و پافشاری بر آرمان‎ها و شعارهای بلند امام و انقلاب است. وی عنوان کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز حامل این پیام بود که پس از گذشت ۴۰ سال دست از انقلاب و ادامه راه امام و شهدا برنداشته و همواره در مسیر استکبارستیزی و دفاع از استقلال و کیان کشور حضوری چشمگیر در صحنه دارند. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت راهپیمایی امسال ۱۳ آبان با سال‎های گذشته بیان کرد: امروز شاهد نقض عهد مکرر و متعدد آمریکا هستیم که یک بار دیگر گواهی بر قابل اعتماد نبودن آن است. گودرزی تاکیدکرد: اگر چه آمریکایی‎ها گاهی دستکش مخملی به دست می‎کنند، اما چشمان بصیر مردم انقلابی ایران چنگال‌های آهنین پنهان شده در زیر دستکش‌های مخملی و بغض، کینه و عداوت آن‎ها نسبت به ملت را در پس لبخندشان می‎بیند. وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی در حقیقت عداوت و دشمنی با ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: ادعای آنان مبنی بر اینکه با مردم ایران مشکلی نداشته و حامی آن‎ها هستند، دروغ بزرگی است. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا غیر از این است که آحاد جامعه به ویژه اقشار ضعیف و مستضعف هدف اصلی تحریم‌های اقتصادی آمریکا قرار گرفته‎اند و این خود نشان‎دهنده مشکل مبنایی آنان با ملت ایران است. گودرزی اظهار کرد: ۴۰ سال است که مردم ایران اجازه تسلط دوباره بر مقدرات کشور را به آمریکایی‎ها نداده‎اند و در حقیقت آنان از ملت ما سیلی خورده‎اند. وی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص رو به افول بودن آمریکا اشاره و عنوان کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی امروز یوم‌الله ۱۳ آبان همانا فریاد افول آمریکا بوده و نقش تسریع‎کننده‎ای در تحقق آن دارد. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: حضور امروز ملت ایران این پیام را صادر کرد که برای حل مشکلات نباید چشم به آمریکا دوخت، بلکه باید با ناامیدی از دشمن و اتکاء به ظرفیت‎های داخلی و روحیه انقلابی‎گری مشکلات را پشت سر گذاشت. گودرزی با تاکید بر اینکه مردم همواره پای انقلاب مانده و خواهند ماند، گفت: امید است برخی از مسئولانی که دچار تردید شده و ممکن است فریب لبخند دشمن را بخورند، به هوش آمده و ایمان داشته باشند با اتکاء به قدرت ملت می‎توان از همه مشکلات عبور کرد. انتهای پیام/۸۵۰۱۲

عباس گودرزی اظهار کرد: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان در استمرار و امتداد حضور۴۰ ساله تا به امروز و پافشاری بر آرمان‎ها و شعارهای بلند امام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز حامل این پیام بود که پس از گذشت ۴۰ سال دست از انقلاب و ادامه راه امام و شهدا برنداشته و همواره در مسیر استکبارستیزی و دفاع از استقلال و کیان کشور حضوری چشمگیر در صحنه دارند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت راهپیمایی امسال ۱۳ آبان با سال‎های گذشته بیان کرد: امروز شاهد نقض عهد مکرر و متعدد آمریکا هستیم که یک بار دیگر گواهی بر قابل اعتماد نبودن آن است.

گودرزی تاکیدکرد: اگر چه آمریکایی‎ها گاهی دستکش مخملی به دست می‎کنند، اما چشمان بصیر مردم انقلابی ایران چنگال‌های آهنین پنهان شده در زیر دستکش‌های مخملی و بغض، کینه و عداوت آن‎ها نسبت به ملت را در پس لبخندشان می‎بیند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی در حقیقت عداوت و دشمنی با ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: ادعای آنان مبنی بر اینکه با مردم ایران مشکلی نداشته و حامی آن‎ها هستند، دروغ بزرگی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا غیر از این است که آحاد جامعه به ویژه اقشار ضعیف و مستضعف هدف اصلی تحریم‌های اقتصادی آمریکا قرار گرفته‎اند و این خود نشان‎دهنده مشکل مبنایی آنان با ملت ایران است.

گودرزی اظهار کرد: ۴۰ سال است که مردم ایران اجازه تسلط دوباره بر مقدرات کشور را به آمریکایی‎ها نداده‎اند و در حقیقت آنان از ملت ما سیلی خورده‎اند.

وی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص رو به افول بودن آمریکا اشاره و عنوان کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی امروز یوم‌الله ۱۳ آبان همانا فریاد افول آمریکا بوده و نقش تسریع‎کننده‎ای در تحقق آن دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: حضور امروز ملت ایران این پیام را صادر کرد که برای حل مشکلات نباید چشم به آمریکا دوخت، بلکه باید با ناامیدی از دشمن و اتکاء به ظرفیت‎های داخلی و روحیه انقلابی‎گری مشکلات را پشت سر گذاشت.

گودرزی با تاکید بر اینکه مردم همواره پای انقلاب مانده و خواهند ماند، گفت: امید است برخی از مسئولانی که دچار تردید شده و ممکن است فریب لبخند دشمن را بخورند، به هوش آمده و ایمان داشته باشند با اتکاء به قدرت ملت می‎توان از همه مشکلات عبور کرد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲