آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5991
شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

وجود ۱۶۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: حدود ۱۶۰ هزار دانش‌آموز بسیجی و ۱۸ هزار بسیجی فرهنگی در قالب واحدهای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در حال فعالیت هستند.

وجود ۱۶۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در لرستان

به گزارش وارک نیوز، رضا زینی‌وند مقدم صبح امروز در دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی ملت ایران بوده و با حوادث ارزشمندی که در خود دارد مشمول خاطرات تلخ و شیرینی برای ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: در این روز تبعید حضرت امام در اعتراض به لایه کاپیتولاسیون در سال ۴۳، شهادت تعدادی از دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۵۷ و نیز حادثه دیگر تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان اتفاق افتاد که امام از این اتفاق به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: کمتر از ۱۰ ماه از پیروزی انقلاب گذشت که تسخیر لانه جاسوسی رخ داد که اگر مروری بر حوادث پیروزی انقلاب داشته باشیم گویای این حقیقت است که به دنبال براندازی نظام، متوقف کردن انقلاب و بازگرداندند رژیم استبدادی برای ایران بودند و حوادثی اتفاق افتاده که ایجاب می‌کرد این اتفاق عظیم و حرکت بزرگ توسط دانشجویان اتفاق افتد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخه‌های مهم بسیج دانش‌آموزی است، عنوان کرد: اگر در طول عمر چهل‌ساله انقلاب همه توطئه‌ها و ترفندهای علیه انقلاب خنثی‌شده، به برکت حضور اقشار مختلف مردم در قالب بسیج بوده که با حضور خود در این نظام مقدس ضامن تداوم انقلاب، استقرار انقلاب و نظام و حفظ آب‌وخاک این کشور و مرزهای این کشور بودند.

زینی‌وند مقدم با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی به مناسبت شهادت شهید نوجوان فهمیده نام‌گذاری شده است، گفت: حدود ۱۶۰ هزار دانش‌آموز بسیجی و ۱۸ هزار بسیجی فرهنگی در قالب واحدهای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در قالب هزار و ۹۷۹ واحد بسیج در استان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/