آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5988
شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

بسیج دانش‌آموزی محلی برای بصیرت افزایی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز نسل جوان ما بیدار بوده و بصیرت دارد و بسیج دانش‌آموزی محلی برای بصیرت افزایی است و نسلی که این‌گونه باشد آمریکا نمی‌تواند بر آن سلطه یابد.

بسیج دانش‌آموزی محلی برای بصیرت افزایی است
به گزارش وارک نیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در دیدار بادانش آموزان بسیجی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران، استکبارستیزی است که ریشه در قرآن دارد و خدا به ما دستور داده در برابر ظلم، ستم و استکبار بایستیم، گفت: پیامبر در ۲۳ سال دوران بعثتش در مقابل زر، زور، تزویر، ظلم و ستم ایستادگی کرد و هرگز اهل سازش و معامله نبوده است.

وی افزود: روز مبارزه با استکبار برای دو گروه دانش آموزان و دانشجویان پیوند خورده است و این امر نشان می‌دهد که نسل جوان ما در مبارزه با استکبار پیشتاز بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید نسل جوان ما پنج خصوصیت دارند، افزود: خصوصیت روحیه ضد استکبار و ضد استبداد، روحیه عدالت‌خواهی، روحیه مبارزه با فساد، روحیه معنویت خواهی و پنجم تشنه علم و پیشرفت بودن نسل جوان و دانش آموزان است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان ما باید به دنبال خدمت به جامعه و فراهم کردن زمینه پیشرفت باشند و این امر برای ما مسئولیت آور است، گفت: آینده کشور به دست شما جوانان و دانش آموزان است پس باید خوب درس بخوانید، خوب تربیت شوید و پرورش یابید و زمینه پیشرفت خود را فراهم کنید و وقت خود را صرف امور باطل نکنید.

وی با اشاره به دلایل استکبارستیزی گفت: با مرور تاریخ در می‌یابیم که استکبار جهانی و آمریکا همیشه دشمن ملت ایران بوده، از سال ۳۹ تا ۵۷ آمریکا از رژیم شاه حمایت کرد، بعد از انقلاب آمریکا در کودتاها، حوادث بسیار، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و شهادت دانش آموزان معترض در ۱۳ آبان نقش داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی ملت‌ها را تحقیر می‌کند، افزود: جنس امریکا آن است و دائماً به دنبال تحقیر ملت‌ها بوده و تحریم اقتصادی مردم ایران نیز از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته و شاهد جنایات آمریکا در این هستیم.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه آمریکا در برابر اراده ملت ایران ضعیف است، گفت: مردم ایران ۴۰ سال در برابر تحریم‌های آمریکا ایستادگی کرده‌اند و علیرغم اینکه تحت‌فشار و تحریم هستیم،  امروز نسل جوان ما بیدار است و بصیرت دارد و بسیج دانش‌آموزی محلی برای بصیرت افزایی است و نسلی که این‌گونه باشد آمریکا نمی‌تواند بر آن سلطه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دانش آموزان و مردم فردا نیز باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند و امسال هم‌بار دیگر به مردم نشان می‌دهند با قدرت مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/