آخرین اخبار » اجتماعی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5969
چهارشنبه - ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

اشراف کامل رهبر انقلاب بر پروژه‌های پدافند غیر عامل کشور

معاون فاوای سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در اغلب دیدارهایی که با رهبر انقلاب داریم شاهد توجه، تمرکز، رصد و پرسش‌گری کامل و جامع معظم له نسبت به پروژه‌های پدافند غیر عامل هستیم.

اشراف کامل رهبر انقلاب بر پروژه‌های پدافند غیر عامل کشور

به گزارش وارک نیوز، حسن پارسا ظهر امروز در جلسه پدافند غیر عامل لرستان اظهار کرد: پدافند غیر عامل فطری‌ترین عنصر دفاعی بوده که در ذات بشر نهادینه شده است.

وی با اشاره به اینکه سیاری از اقدامات پدافند غیر عامل برگرفته از الهام‌های طبیعت است، عنوان کرد: قلعه فلک‌الافلاک لرستان از مصادیق پدافند غیر عامل بوده و در مقطع زمانی گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون فاوای سازمان پدافند غیر عامل کشور رسالت مهم این سازمان را امن و مصون‌سازی کشور در برابر تهدیدهای مختلف عنوان و تصریح کرد: اساس‌نامه سازمان پدافند غیر عامل سال ۹۳ به تصویب و ابلاغ مقام معظم رهبری رسیده و بالاترین مقام مسئول در هر استان وظیفه مسئولیت پدافند غیر عامل آن استان را بر عهده دارد.

پارسا با پر اهمیت خواندن موضوع پدافند غیر عامل از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان داشت: در اغلب دیدارهایی که با معظم له رهبر انقلاب داریم شاهد توجه، تمرکز، رصد و پرسش‌گری کامل و جامع رهبر فرزانه انقلاب نسبت به پروژه‌های پدافند غیر عامل هستیم.

وی ادامه داد: بدون تردید می‌توان عامل پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل را موضوع پدافند غیر عامل آن‌هم به صورت ارتباط تصویری زنده با مردم لبنان دانست، ارتباطی که اسرائیل به اهمیت آن پی برده بود و بارها سعی در نابودی شبکه‌های تلویزیونی لبنان از جمله المنار را داشت.

معاون فاوای سازمان پدافند غیر عامل کشور اقدامات امنیت‌بخشی، آرامش‌بخشی و پدافند غیر عامل لرستان را مطلوب خواند و گفت: امیدواریم این فعالیت‌ها روند مستمری داشته و با توجه به تهدیدهای روز جامعه هوشمندسازی و به روزآوری شوند.

پارسا اظهار داشت: قرارگاه سایبری یکی از بخش‌های مهم پدافند غیر عامل محسوب می‌شود، چرا که در حوزه فضای سایبر با رشد لحظه‌افزونی مواجه بوده و با کوچکترین غفلت با غول فناوری روبه‌رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل موضوعی فناورپذیر و به‌روز است، افزود: زیرساخت این سازمان محرمانه بودن بسیاری از اطلاعات را می‌طلبد و لذا مسیرهای این حوزه بایستی محفوظ بمانند.

معاون فاوای سازمان پدافند غیر عامل کشور ابراز امیدواری کرد با سازمان‌های خوبی که قرارگاه سایبری در لرستان پیدا کرده است, بتوانیم روال‌مندتر و بهتر از گذشته در حوزه پدافند غیر عامل حرکت کنیم.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸