آخرین اخبار » اجتماعی » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5960
چهارشنبه - ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

جزئیات بیشتر از ماجرای توییت روز گذشته معاون سیاسی استاندار لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران به بیان توضیحاتی در مورد توییت روز گذشته خود پرداخت و گفت: توییت مذکور اشاره‌ای به ضرورت نیاز به ثبات در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان داشت.

جزئیات بیشتر از ماجرای توییت روز گذشته معاون سیاسی استاندار لرستان
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان روز گذشته در توییتی که بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای و سیاسی استان داشت، نوشت: « زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که باز هم نحیفی را می‌خواهند به مسلخ ببرند…. آه، کودکان مظلوم دیارم».

نیاز به ثبات در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان داریم

بسیاری از کنش‌گران رسانه‌ای استان توییت هوشمندانه حبیب الله خجسته‌پور را در خصوص مدیریت آموزش‌و پرورش لرستان تعبیر نموده و راجع به آن کامنت‌های بسیاری را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان بارگزاری نمودند.

به همین منظور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ظهر امروز در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل استان در جمع خبرنگاران به بیان توضیحاتی در مورد توییت روز گذشته خود پرداخت و گفت: توییت مذکور اشاره‌ای به ضرورت نیاز به ثبات در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان داشت.

حبیب‌الله خجسته‌پور خاطرنشان کرد: در مباحث مربوط به تعلیم و تربیت این ثبات مدیریت ضروری‌تر به نظر می‌رسد و لذا انتظار داریم تحقق این مهم را در زمینه آموزش و پرورش شاهد شویم.

وی بیان داشت: ثبات مدیریت در این دستگاه سبب می‌شود مدیران برنامه‌ریزی مناسبی را جهت تعلیم و تربیت کودکان استان داشته باشند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸