آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 5942
یکشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

کسانی که در جاده‌ها نخاله می‌ریزند را رسوا کنید/ حوزه پسماند لرستان مشکل دارد

استاندار لرستان خواستار آن شد تا فیلم افرادی که در جاده‌ها و ورودی‌های شهر نخاله می‌ریزند در فضای مجازی پخش شده تا این افراد رسوا شوند.

کسانی که در جاده‌ها نخاله می‌ریزند را رسوا کنید/ حوزه پسماند لرستان مشکل دارد

به گزارش وارک نیوز سیدموسی خادمی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست کشور برگزار شد،ضمن تسلیت ایام اربعین عنوان کرد: امسال ۱۳ آبان مهم‌تر از هر سال است چراکه آمریکا می‌خواهد در این روز تحریم‌های خبیثانه دیگری که البته هیچ اثری ندارد را انجام دهد.

وی به مباحث زیست‌محیطی در لرستان اشاره کرد و افزود: لرستان با وجود بارندگی بالا و جنگل‌های فراوان متناسب با ظرفیت‌هایی که دارد در مباحث محیطی‌زیست پیشرفت نکرده است.

استاندار لرستان گفت: بسیاری از کارهایی که در سال‌های اخیر انجام گرفت بر مبنای توسعه پایدار نبود اما در لرستان هیچ کاری نشده بود و لذا از امروز می‌توان کارهای با طرح و برنامه انجام داد.

وی مناطق زاگرس را در آینده کشور بسیار مؤثر دانست و گفت: به نظر می‌رسد هنوز به الگوی تعریف‌شده در بحث سازگاری محیطی زیست و حفاظت از منابع و رشد و توسعه معیشت مردم نرسیده‌ایم.

خادمی عنوان کرد: حوزه پسماند یکی از مشکلات استان لرستان است؛ متأسفانه در سطح شهرها و معابر کثیف زندگی می‌کنیم.

وی به وضعیت نامناسب مسیر آبشار نوسان اشاره و عنوان کرد: علیرغم مسطح سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها در این مسیر و ورودی‌های شهر متأسفانه برخی دستگاه‌ها مجدداً اقدام به ریختن نخاله می‌کنند که باید فیلم این افراد را گرفت و آن‌ها را در فضای مجازی پخش نمود و آن‌ها را رسوا کرد.

انتهای پیام/