آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5925
شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

آغاز قیمت‌گذاری کالاهای اساسی توسط ستاد ملی تنظیم بازار/ شاهد ثبات قیمت‌ها هستیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور نیز قیمت‌گذاری بر روی کالاهای اساسی را آغاز کرده است، گفت: با توجه به شرایط موجود به سمت ثبات قیمت‌ها در حرکت هستیم.

آغاز قیمت‌گذاری کالاهای اساسی توسط ستاد ملی تنظیم بازار/ شاهد ثبات قیمت‌ها هستیم

به گزارش وارک نیوز، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان مهم‌ترین دستاورد این جلسات را همدلی مسوولان در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی عنوان و اظهار کرد: ثبات قیمت را طی روزهای گذشته در بازار استان به جهت تعیین نرخ‌ها شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود طرح‌های بازرسی و گشت‌های مشترک تا پایان سال بایستی تداوم یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه با حضور بیشتر گشت‌های بازرسی مردم احساس امنیت بیشتری نیز دارند، افزود: در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و تامین اقلام اساسی در ماه‌های آینده بایستی روزانه بازرسی انجام شود.

صفی‌خانی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا مهرماه، شاهد روند افزایشی قیمت‌ها کالاها به صورت ماهانه بودیم، گاهی این روند افزایشی از دو دهم درصد تا ۳۵ درصد در کالاهای اساسی بوده است.

وی از ثبات قیمت‌ کالاهای اساسی از مهرماه  تاکنون خبر داد و گفت: از مهرماه تا به امروز ثبات قیمت را در خیلی از کالاهای اساسی شاهد هستیم و افزایش قیمت‌ها تا حدودی کنترل شده‌ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور نیز قیمت‌گذاری بر روی کالاهای اساسی را آغاز کرده است، افزود: بر اساس قیمت‌های مشخص شده در ستاد تنظیم ملی نظارت‌ها را می‌توانیم بیشتر کنیم.

صفی‌خانی اظهار داشت: چنانچه تلاطمی در بازار دلار صورت نگیرد با توجه به شرایط موجود به سمت ثبات قیمت‌ها در حرکت هستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸