آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5874
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

استاندار لرستان: روز مشخصی را برای افتتاح «بهارستان» تعیین نمی‌کنم/ مطالبه ۴۰ میلیاردی پیمانکار از شهرداری

استاندار لرستان گفت: روز مشخصی را جهت بهره‌برداری از زیرگذر بهارستان تعیین نمی‌کنم، با این وجود از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تکمیل طرح استفاده خواهیم کرد.

استاندار لرستان: روز مشخصی را برای افتتاح «بهارستان» تعیین نمی‌کنم/ مطالبه ۴۰ میلیاردی پیمانکار از شهرداری

به گزارش وارک نیوز، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت زیرگذر بهارستان این شهرستان اظهار کرد: بخش عمده از این پروژه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی شهرداری طرحی را آغاز کرده اما منابعی برای تامین هزینه‌های آن ندارد، زیرگذر بهارستان از این قبیل پروژه‌ها است و متاسفانه مشکل اساسی تامین منابع و بدهکاری به پیمانکار را دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه پیمانکار بهارستان ۴۰ میلیارد تومان طلب از شهرداری خرم‌آباد دارد، افزود: شهرداری تاکنون نتوانسته پرداختی در این خصوص انجام دهد.

خادمی در تشریح اقدامات صورت گرفته برای تسریع در روند اجرای ساخت زیرگذر بهارستان افزود: مهندسی ارزش را برای این پروژه انجام دادیم و برخی روش‌های اجرا را اصلاح و تعدادی از تقاطع‌ها را نیز در جهت آسایش مردم باز نمودیم، ضمن اینکه اعتبارهایی را به صورت نقدی به پروژه تزریق کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: روز مشخصی را جهت بهره‌برداری از این پروژه تعیین نمی‌کنم، با این وجود از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تکمیل طرح استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸