آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » تازه ترین اخبار
کد خبر : 5868
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

تمامی ایستگاه‌های پمپاژ لرستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند

استاندار لرستان گفت: با توجه به کمک‌های مالی انتظار می‌رود تمامی ایستگاه‌های پمپاژ استان تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

تمامی ایستگاه‌های پمپاژ لرستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند

به گزارش وارک نیوز، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های مهم استان که اغلب با وجود شروع، اما متوقف و یا روند پیشرفت کندی داشتند از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و به طور مرتب رصد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۶ پروژه کلیدی در استان وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است، ضمن اینکه بخش عمده این پروژه‌ها در حوزه ایستگاه پمپاژ قرار دارد.

استاندار لرستان از بهره‌برداری تمامی ایستگاه‌های پمپاژ استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: با این وجود اینکه در برخی برنامه‌های زمان‌بندی تعدادی از پروژه‌ها طی سال آینده می‌بایست افتتاح شوند، اما با توجه به کمک‌های مالی انتظار می‌رود همگی ایستگاه‌ها تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

خادمی بیان داشت: بهره‌برداری از دیگر پروژه‌ها به عواملی همچون شرایط مالی بستگی دارد، با این وجود امیدواریم مطابق برنامه زمان‌بندی به نتیجه برسند.

وی بخش مهمی از پروژه‌های استان را دارای قابلیت سرمایه‌گذاری خواند و تصریح کرد: این پروژه‌ها عاملی به نام سرمایه‌گذار بخش خصوصی داشته که تحت کنترل بخش دولتی نیست و لذا نمی‌توان برای این پروژه‌ها زمان افتتاح تعیین کرد.

استاندار لرستان افزود: پروژه‌های عمرانی استان اغلب در حوزه‌های کشاورزی، آب، راه و شهرسازی و همچنین بهداشت و درمان قرار دارند که امیدواریم علی‌رغم محدودیت‌های بزرگ مالی، اما این پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی انجام شوند.

خادمی با بیان اینکه عناوین پروژه‌های استان در اختیار کارشناسان و رسانه‌ها قرار دارد، اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و همچنین صاحب‌نظران پروژه‌ها را بررسی کرده و مراحل روند اجرایی آن‌ها را از مدیران بخواهند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸