آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه » خبر مهم
کد خبر : 5827
دوشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

خدمات نوین پست فساد در ادارات را کاهش می‌دهد

مدیر کل پست لرستان گفت: خدمات نوین پست دستاورهای خوبی چون کم شدن هزینه‌های حمل‌ونقل و کاهش فساد در ادارات دولتی به همراه دارد.

خدمات نوین پست فساد در ادارات را کاهش می‌دهد

محمد ناظری ، پست را یکی از گسترده‌ترین ابزارهای ارتباطی بین مردم برشمرد و گفت: خوشبختانه پست ایران در اتحادیه جهانی پست که متشکل از ۱۹۲ کشور بوده یکی از کشورهای با تجربه و صاحب نظر و ایده محسوب می‌شود و کشورهای آسیایی زیادی از سازمان پست ایران الگو برداری انجام می‌دهند.

 وی با بیان اینکه سازمان پست ایران از سال ۶۷ تا ۹۵ تحت عنوان شرکت پست فعالیت می‌کرد، اما از سال ۹۵ به بعد اساسنامه آن تغیر یافت و به شرکت ملی پست ایران تغیر نام داد، افزود: اساسنامه جدید سازمان پست دریچه‌ای گسترده برای شرکت ملی پست ایجاد کرده که باعث‌می‌شود این شرکت کمک حال دولت در بخش‌های مختلف باشد.

مدیرکل پست لرستان اظهار کرد: خدماتی که امروزه از طریق پست به مردم تعلق می‌گیرد بر اساس نیازهای امروز جامعه است و الکترونیکی بودن این خدمات از بحث فیزیکی آن پررنگ‌تر شده به طوریکه امروزه در پست لرستان هنگام تحویل محموله پستی امضاء به صورت الکترونیکی دریافت شده و همین امر باعث اطلاع یافتن سریع شخص فرستنده از دریافت محصول می‌شود.

ناظری با بیان اینکه خدمات پست به سرعت به سمت هوشمند شدن می‌روند، تصریح کرد: یکی از خدمات نوینی که شرکت پست لرستان ارائه داده بحث کارت پستال بوده که فرد می‌تواند با مراجعه به سیستم الکترونیکی نامه خود را بنویسد و به صورت دلخواه تمبر خود را انتخاب کند سپس آن را در سامانه ثبت کند، بعد انجام این فعالیت‌های الکترونیکی این کارت پستال به صورت فیزیکی تحویل شخص گیرنده می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه باید نسبت به خدمات نوینی که به تازگی در شرکت پست ایجاد شده آگاهی یابد، ادامه داد: از تمامی اصحاب رسانه استان خواهشمندیم در راستای اطلاع رسانی خدمات نوین پست با این شرکت همکاری لازم را انجام دهند زیرا در صورت آگاهی مردم از این خدمات شاهد جهشی بزرگ در بحث بازاریابی محصولات استان،کم شدن هزینه‌های حمل و نقل و مهمتر از همه کاهش فساد در ادارات دولتی خواهیم بود.

انتهای پیام/