آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5796
جمعه - ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

ورزشکاران لرستانی ۹ مدال کسب کرده‌اند

رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان گفت: تا روز گذشته ورزشکاران لرستانی موفق به کسب چهارمدال طلا ،سه نقره و دو برنز در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شده‌اند.

ورزشکاران لرستانی ۹ مدال کسب کرده‌اند

سیدحمید الیاسی  بیان کرد:امسال ورزشکار ۱۱ لرستانی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور دارند که نسبت به دوره گذشته سه نفر از نظر کمی افزایش داشته‌ایم.

 وی با بیان اینکه در دوره قبلی این مسابقات ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۲ مدال طلا،۳ نقره و دو برنز کسب شدند ،افزود: در دوره کنونی تا روز گذشته ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز کسب شده‌اند که با توجه باقی ماندن چند ماده ورزشی دیگر شاهد رشد چشمگیر مدال آوران لرستانی هستیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان اظهار کرد: روز جمعه (امروز) سه تن از ورزشکاران لرستانی شامل حامد امیری در بخش پرتاب نیزه، معصومه خدابخشی در بخش تفنگ بادی و فرشته مرادی مقدم به مصاف حریفان خود می‌روند که در هر سه ماده امید به کسب مدال داریم.

الیاسی با بیان اینکه ورزشکاران لرستانی تا به امروز موفق به شکستن چهار رکورد آسیایی و جهانی در ماده‌های خود شده‌اند، تصریح کرد: فرزاد سپهوند در ماده پرتاب وزنه ضمن کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد آسیا و جهان شد، سجاد محمدیان،حامد امیری و عارف بهاروند نیز به ترتیب در ماده‌های پرتاب دیسک،پرتاب وزنه و پرتاب نیزه موفق به شکستن رکورد آسیا و جهان شدند.

وی ادمه داد: محسن کائدی در ماده پرتاب نیزه، بهزاد عزیزی در ماده پرتاب نیزه و مسعود حیدری در بخش نابینایان و کم بینایان موفق به کسب مدال نقره شدند و علاوه بر آن‌ها حامد امیری در رشته پرتاب دیسک و مسعود حیدری نیز در بخش نابینایان موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/