آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اخبار ویژه
کد خبر : 5782
پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

دولت مطالبات خود از فعالان اقتصادی را تعلیق کند

دولت مطالبات خود از فعالان اقتصادی را تعلیق کند

دولت مطالبات خود از فعالان اقتصادی را تعلیق کند

به گزارش وارک نیوز، محمد بیرانوندی ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی لرستان اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس جامع علوم نبوده و لذا بایستی از فرماندهان مختلف عرصه‌های سیاسی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم در مواردی که توان نمایندگی می‌تواند گره از مشکلات آن‌ها را باز کند به نمایندگان یادآور شوند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتقدان همواره سهم خود در خطاها را کم و برای دیگران بسیار می‌بینند، گفت: اگر ما سهم خود در هر کار را صحیح تعریف کنیم آن‌گاه می‌توان به نتیجه درستی دست پیدا کرد.

بیرانوندی ضمن تاکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی بیان داشت: اگر فعالان احساس می‌کنند در مواردی خلاء قانونی وجود دارد بیان کرده تا در صحن مجلس برای آن تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار داشت: در شرایط بحران باید برنامه خاص جهت مقابله داشت، به‌نحوی‌که دولت، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس بایستی برنامه‌های متناسب با بحران داشته باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت به مدت حداقل یک‌سال بسیاری از مطالبات خود از فعالان اقتصادی را تعلیق کند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۸