آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 5771
چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

اعطا ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان لرستانی

۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به هزار و ۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد واجد شرایط غیر تحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال جاری اعطاشده است.

اعطا ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان لرستانی

به گزارش وارک نیوز، امین اله کردعلیوند، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با رویکرد توانمندسازی و پایداری شغل از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است گفت: مددجویان تحت حمایت واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و پس از مشاوره‌های شغلی نسب به دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی اقدام نمایند.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به هزار و ۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد واجد شرایط غیر تحت حمایت درزمینه کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی اعطاشده است.

کردعلیوند به طرح‌های اجراشده این نهاد اشاره کرد و گفت: ۵۰ طرح درزمینه کشاورزی، ۴۰۶ طرح دام‌پروری، ۱۷ طرح صنایع‌دستی و ۵۹۹ طرح درزمینه خدمات بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان به‌منظور اطمینان از اشتغال ایجادشده و جلوگیری از انحراف شغل‌ها گفت: ناظرین این نهاد تا پنج سال از طرح ایجادشده بازدید می‌کنند.

وی همچنین افزود: سال گذشته ۷۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به چهار هزار و ۲۷۴ مددجوی تحت حمایت پرداخت‌شده است.