آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی » خبر مهم
کد خبر : 5760
سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

اتصال ۱۰۰ درصدی شهرهای استان به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار مشترک گاز در استان از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

اتصال ۱۰۰ درصدی شهرهای استان به شبکه گاز
به گزارش وارک نیوز غلامرضا لطفعلیان گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار مشترک گاز در استان لرستان از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند که بیش از ۱۲۰ هزار مشترک روستایی و ۳۸۰ هزار مشترک در بخش شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز لرستان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد گفت: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و بیش از ۸۲ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: هم اکنون ۲۴ شهر استان از نعمت گاز بهره مند هستند و با گازرسانی به شهر شول آباد طی امسال و سال آینده ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

لطفعلیان در ادامه گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری شرکت گاز لرستان توانست حدود ۸ هزار مشترک را جذب نماید که بیشتر در حوزه روستایی بودند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نظر است تا پایان سال جاری تعداد روستاهای متصل به شبکه سراسری گاز در استان به بیش از ۱۴۰۰ روستا برسد و امید می‌رود این امر با تحقق شرایط میسر شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: با اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی، کمبودهایی که در این بخش نسبت به میانگین کشوری وجود داشت، برطرف شده و درصد جمعیت روستایی برخودار از گاز استان در سطح میانگین کشوری قرار گرفته است.