آخرین اخبار » اخبار » اقتصادی
کد خبر : 5757
سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

واحدهای تملیکی بانک‌ها به متقاضیان جدید واگذار شود

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان ضمن تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: تمدید تسهیلات و یا واگذاری واحدهای تملیکی به متقاضیان جدید در دستور کار بانک‌های عامل قرار گیرد.

واحدهای تملیکی بانک‌ها به متقاضیان جدید واگذار شود
به گزارش وارک نیوز گودرز امیری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با بیان اینکه در برخی بانک‌ها شاهد قوانین دست‌ و پا گیر هستیم، اظهار کرد: بایستی راه حل منطقی برای حل این مشکل یافت.

وی خاطرنشان کرد: تمدید تسهیلات و یا واگذاری واحدهای تملیکی به متقاضیان جدید در دستور کار بانک‌های عامل قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان ضمن تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیان داشت: انتظار می‌رود تسهیلات تنها در قالب واحدهای تولیدی متقاضی ارائه نشود، بلکه نگاهی نیز به سوی موانع واحدهای تولیدی مشکل‌دار صورت گیرد.

امیری افزود: اگر مصوبه خاصی در مورد یک واحد اجرایی نمی‌شود بایستی دلایل اجرایی نشدن آن را بررسی و نه اینکه آن را رها کرد.

وی از اجرایی شدن ۵۷ درصد مصوبات استانی رونق تولید خبر داد و گفت: مابقی مصوبات به دلیل مشکلات متقاضی و یا موانع تولید در سطح ملی اجرایی نشده است.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه برخی مصوبات خارج از قانون را بایستی به چارچوب قانون بازگرداند، افزود: یکی از مشکلات در بحث سرمایه‌گذاری، اهلیت داشتن سرمایه‌گذار است و لذا بایستی در ابتدای هر طرح اهلیت فنی، مالی و علمی سرمایه‌گذار بررسی شود.