آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5707
پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

ثبت یکهزار و ۶۶۰ ازدواج و ۳۹۲ طلاق در نیمه امسال در بروجرد

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: در نیمه نخست امسال یکهزار و ۶۶۰ مورد ازدواج و ۳۹۲ مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت یکهزار و ۶۶۰ ازدواج و ۳۹۲ طلاق در نیمه امسال در بروجرد

به گزارش وارک نیوز، علی زراسوند ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد: در شش ماهه امسال یکهزار و ۶۶۰ مورد ازدواج و ۳۹۲ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: در این مدت همچنین ۲ هزار و ۴۱۹ مورد ولادت و ۹۳۲ مورد وفات به ثبت رسیده که ۹۹٫۶ درصد ولادت‎ها و ۹۹٫۵ درصد وفات‎ها در مهلت قانونی تعیین شده ثبت شده‎اند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد با اشاره به تولد ۳۳ مورد دو قلو در نیمه نخست امسال بیان کر: از مجموع ولادت‎ها در این شهرستان یکهزار و ۲۵۵ مورد نوزاد پسر و یکهزار و ۱۶۰ مورد نوازد دختر بوده و به این ترتیب به ازای هر ۱۰۰ نوزاد پسر ۱۰۵ نوزاد دختر متولد شده است.

زراسوند ادامه داد: نام‎های حسین با ۵۶، امیر حسین با ۴۳، امیرعباس و امیرعلی هر یک با ۳۲ و آراد و محمد هر یک با ۲۴ مورد بیشترین فراوانی نام را در بین نوزادان پسر داشته‎اند.

وی اظهار کرد: فاطمه با ۵۶، زهرا با ۲۸، آوا، باران و بهار هر یک با ۲۶ و حلما با ۲۵ مرد بیشترین فراوانی نام را در بین نوزادان دختر متولد شده در نیمه اول امسال در شهرستان بروجرد داشته‎اند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد عنوان کرد: در نیمه نخست امسال ۴۲ مورد تغییر نام و ۱۲۷ مورد تغییر نام خانوادگی ثبت شده است، همچنین ۲۹ هزار و ۲۱۷ درخواست کارت ملی ثبت و ۳۱ هزار و ۳۷۶ کارت ملی هوشمند صادر شده است.

زراسوند تاکید کرد: در شش ماهه نخست امسال همچنین ۴ هزار و ۷۷ جلد شناسنامه صادر و تحویل صاحبان آن‎ها شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲