آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار
کد خبر : 5704
پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به شایعات پاسخ داد/ انتخابات هیات نابینایان و کم‌بینایان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ضمن رد شائبه هرگونه تاخیر عمدی در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات نابینایان و کم‌بینایان استان از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به شایعات پاسخ داد/ انتخابات هیات نابینایان و کم‌بینایان برگزار می‌شود

علی‌یاور عزیزپور ، ضمن رد شایعه هرگونه تاخیر عمدی در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم‌بینایان لرستان اظهار کرد: روند برگزاری مجامع تعریف‌شده و مستلزم زمان است.

وی خاطرنشان کرد: برای تعیین رئیس هیئت نیازمند فراخوان برای ثبت‌نام کاندیدا هستیم، ضمن اینکه پس از ثبت‌نام بایستی صلاحیت افراد توسط مراجع ذی‌صلاح احراز شده که این موضوع گاهی با تاخیر مواجه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فراخوان‌های متعدد برای ثبت‌نام کاندیداهای هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان، بیان داشت: گاهی به‌علت تعداد کم کاندیدها در یک رشته ریاست فدراسیون مربوطه درخواست فراخوان مجدد می‌کند که در خصوص هیئت مذکور این موضوع پیش آمد.

عزیزپور از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: از آنجا که مقدمات انتخابات این هیئت انجام شده، لذا تا دو هفته آینده شاهد برگزاری و انتخاب رئیس مجمع خواهیم بود.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه نگاه غیرورزشی در بحث برگزاری مجمع انتخاباتی کم‌بینا و نابینایان استان وجود نداشته و برخی‌ها علاقمند به ایجاد حاشیه برای این هیئت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: هم‌اکنون سرپرست موقت در حال انجام امور مربوط به هیات نابینایان و کم‌بینایان استان است.

به نقل از فارس

انتهای پیام/۸۵۰۱۸