آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5694
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

پاسگاه انتظامی قریه صاحب الزمان خرم‌آباد راه‌اندازی شد

پاسگاه انتظامی قریه صاحب الزمان خرم‌آباد با حضور رئیس ستاد مبارزه باقاچاق کالا و ارز،سردار رادان و جمعی از مسوولان استانی راه‌اندازی شد.

پاسگاه انتظامی قریه صاحب الزمان خرم‌آباد راه‌اندازی شد

به گزارش وارک نیوز، عصر امروز با حضور رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس مرکز راهبردی ناجا ،فرمانده انتظامی لرستان،معاون عمرانی استاندار و جمعی از اهالی محلی پاسگاه انتظامی قریه صاحب‌الزمان افتتاح و کلنگ احداث ساختمان جدید و مستقل پاسگاه نیز به زمین زده شد.

قریه‌ صاحب‌الزمان؛ روستایی که ۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که خود نیز از اهالی قریه صاحب‌الزمان است، در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پاسگاه انتظامی این منطقه بیان داشت: این منطقه با تقدیم ۲۵۰ جانباز و ۷۰ شهید نقش قابل توجهی در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه پیشنهاد احداث پاسگاه انتظامی در قریه صاحب‌الزمان داده شد که با تلاش فرمانده انتظامی استان امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی آن هستیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: امنیت چیزی نیست که منتظر باشیم دیگران به ما بدهند؛ امنیت یک مؤلفه اکتسابی بوده و همه در آن نقش دارند.

وی با بیان اینکه اهالی منطقه قریه صاحب‌الزمان باید همواره برای پایدار ماندن امنیت تلاش کنند، یادآور شد: هر یک از اهالی محلی باید برای برقراری امنیت تلاش کرده و سهم خود را ایفا کنند.

نقش بی‌بدیل ایران در مسائل منطقه‌ای

سردار احمدرضا رادان نیز ظهر در این مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی قریه صاحب‌الزمان عنوان کرد: با مجاهدت و تلاش ایثارگری و شهدایی که تقدیم شده امروز در وضعیتی قرار داریم که قدرت‌های جهان برای مسائل منطقه چشم به تصمیم ما دارند.

وی افزود: قدرت امروز کشور به‌واسطه خون شهیدان به وجود آمده است و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

رئیس مرکز راهبردی ناجا گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهیم شهدایی که به‌عنوان گمنام شناخته می‌شوند در غربت رها شوند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم راه و رسم و عهد و پیمان شهدا به گمنامی برود، خاطرنشان کرد: احداث پاسگاه انتظامی در منطقه صاحب‌الزمان ابتدای کار بوده و فرمانده این پاسگاه برای خدمت به اهالی آن باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

سردار محمد مهدیان‌نسب  نیز در این مراسم گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم این منطقه این پایگاه انتظامی امروز به بهره‌برداری رسید.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ساختمان جدید این پاسگاه نیز امروز کلنگ زنی شد و پس از تکمیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این پاسگاه کاکاشرف به تنهایی حدود ۱۳۰ روستای این منطقه را پوشش می‌داد که با افتتاح پاسگاه قریه صاحب‌الزمان شاهد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در راستای تامین امنیت در این منطقه خواهیم بود.

در پایان این مراسم از مسوولان و ارادی که در راه اندازی و احداث پاسگاه قریه صاحب الزمان نقش آفرینی کرده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/