آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5650
پنجشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

سپیددشت به مکان جدید منتقل شود/ رفع معضل بیکاری در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

استاندار لرستان گفت: مکان فعلی شهر سپیددشت امکان توسعه را ندارد و باید برنامه‌ای جدید برای توسعه آن در نظر گرفته شود.

سپیددشت به مکان جدید منتقل شود/ رفع معضل بیکاری در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

به گزارش وارک نیوز، سیدموسی خادمی ظهر پیش از ظهر امروز در جمع مردم سپیددشت از برنامه‌ریزی برای رفع مشکل آب و برق این شهر و روستاهای اطراف خبر داد و گفت: مکان فعلی شهر سپیددشت امکان توسعه را ندارد و باید برنامه‌ای جدید برای توسعه آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود باید معبری جدید برای توسعه سپیددشت و انتقال آن به منطقه دیگر در نظر گرفت.

استاندار لرستان گفت: روستاهای این منطقه از نطر ساخت و بافت موجود مشکلااتی دارند که با کمک بنیاد مسکن امسال یکی از این روستاها جابه جا و مشکل آن برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که فقط با انجام کارها توسط دولت مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه کمک و همکاری مردم نیاز است.

خادمی در ادامه به بحث اشتغال جوانان اشاره و عنوان کرد: امروز استخدام دولتی به آن شکل وجود ندارد لذا برای اشتغال جوانان باید با کمک دولت برای ایجاد اشتغال در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: دولت تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاری در روستاها را اعطا خواهد کرد کمااینکه هم اکنون تسهیلات روستایی و عشایری خوبی به متقاضیان داده می‌شود.

استاندار لرستان اظهار داشت: باید از راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار برای رفع مشکل بیکاری در منطقه سپیددشت و سایر مناطق استفاده کرد.

انتهای پیام/