آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار » تازه ترین اخبار » خبر مهم
کد خبر : 5642
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

مدیران باید ریسک‌پذیر و شجاع باشند/در جذب اعتبارات هدفمند عمل شود

به گزارش وارک نیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و نیز حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: وحدت و آرامش تنها مسیر کار است. وی در ادامه با اشاره به اینکه انسان‌های سوء استفاده‌گر و افرادی که اهل […]

مدیران باید ریسک‌پذیر و شجاع باشند/در جذب اعتبارات هدفمند عمل شود

به گزارش وارک نیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و نیز حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: وحدت و آرامش تنها مسیر کار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انسان‌های سوء استفاده‌گر و افرادی که اهل کار نیستند از وحدت و آرامش ضرر می‌بینند، افزود: باید تلاش کنیم وحدت و آرامش را بیشتر از گذشته در استان برقرار کنیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید ریسک‌پذیر باشند، بیان کرد: همچنین باید شفاف‌سازی و شجاعت در کار داشته و پاسخ‌گو باشند، در غیر این‌صورت با دیگران فرقی ندارند.

خادمی با تقدیر از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در شهرستان‌ها به‌خوبی عمل کرده‌اند، گفت: مهمترین کارکرد جذب اعتبارات، اشتغال است و هرگونه جذبی را باید در راستای اشتغال‌زایی بررسی کرد.

وی افزود: از این‌رو باید کارگروه نظارت و اشتغال بر تعهد واحدها و کارگاه‌های تولیدی در ایجاد اشتغال نظارت داشته باشد و مشخص شود که چه تعدادی بیمه شده‌اند.

استاندار لرستان یادآور شد: منابع و اعتبارات جدید را باید هدفمندتر از گذشته جذب کنیم.

خادمی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات توزیع نشده را در قالب نهادهای حمایتی همچون بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد داده‌اند که باید سریع‌تر آن‌ها را جذب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهداف دستگاه‌های حمایتی خاطرنشان کرد: هدف این دستگاه‌ها در پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با توجه به آسیب‌پذیر بودن این قشر تقویت آنان است و باید تلاش کرد که این اعتبارات درست هزینه شود.

استاندار لرستان بیان کرد: برای اقشار آسیب‌پذیر که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند ضروری است با محوریت دستگاه‌های تخصصی شرایط لازم برای بهره‌مندی از تسهیلات و ایجاد اشتغال فراهم شود.

خادمی تاکید کرد: بخشی از منابع و اعتبارات در حوزه اشتغال را می‌توان در مباحث بوم‌گردی، گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه جذب کرد.

کد خبر ۴۴۱۳۲۱۵