تازه ترین اخبار
کد خبر : 5633
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

دستگیری دو قاتل فراری در بروجرد/دستگاه قضا با عوامل ناامنی برخورد جدی می‌کند

به گزارش وارک نیوز، مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: ۲۵ مرداد ماه امسال خبری مبنی بر تیراندازی همراه با قتل در یکی از محله‌های بروجرد اعلام شد. وی عنوان کرد: با حضور مقامات قضایی در محل ضمن مشاهده آثار تیراندازی و خون‎ریزی، مقتول شناسایی و مشخص شد که بر اثر […]

به گزارش وارک نیوز، مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: ۲۵ مرداد ماه امسال خبری مبنی بر تیراندازی همراه با قتل در یکی از محله‌های بروجرد اعلام شد.

وی عنوان کرد: با حضور مقامات قضایی در محل ضمن مشاهده آثار تیراندازی و خون‎ریزی، مقتول شناسایی و مشخص شد که بر اثر شلیک گلوله مجروح و به بیمارستان اعزام شده که بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب بروجرد بیان کرد: این موضوع در دستور کار شعبه چهارم بازپرسی قرار گرفت و پس از تحقیقات مستمر روز گذشته سوم مهر ماه متهمان در حال فرار به کشور ترکیه دستگیر شدند.

محمدی در خصوص انگیزه قاتلان تاکید کرد: انگیزه این قتل اختلافات مالی بر اساس معاملات قاچاق بوده است.

وی همچنین بر برخورد جدی با عوامل ناامنی در شهرستان بروجرد تاکید و تصریح کرد: در این راستا با عوامل ناامنی اعم از نزاع‎ها، قدرت نمایی‎ها و اخلال در نظم جامعه برخورد جدی می‎شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲